۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸
کد خبر: ۶۹۱۲۳
سردار جلالی:
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور پیامی آغاز سال ۱۴۰۱ را تبریک گفت و اظهار داشت: قرن پانزدهم هجری شمسی طبق تمامی روندها و فرآیندها قرن انقلاب اسلامی است.
به گزارش پایداری ملی، سردار جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در این پیام آورده است: سال ۱۴۰۰ سال شکست جنگ ترکیبی دشمن و پیروزی مقاومت و اراده مستحکم ملت ایران بود.

وی با بیان اینکه در این سال کارزار فشار حداکثری و همه‌جانبه دشمن به نحوی پیش رفت که دشمنان به صراحت اعلام شکست کردند، گفت: هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری، ایستادگی ملت و همت مسئولان در دولت سیزدهم سبب شد دشمن در جنگ ترکیبی و چند لایه خود در عرصه های سیاسی، امنیتی، دفاعی، اقتصادی و... به اهداف خود نرسیده و مجبور به تغییر راهبرد گردد.


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ دشمن تمام توان و ظرفیت خود را برای لطمه زدن به مسیر ملت ایران پای کارآورد، افزود: سطح ایستادگی ملت ایران در برابر این هجمه همه جانبه نیز حداکثری و توام با نصرت الهی بود.

وی با بیان اینکه سال ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامیده شده است، گفت: انتظار  از دولت محترم و انقلابی این است که با عمل به نکات راهبردی و تذکرات رهبری معظم انقلاب اسلامی سال  ۱۴۰۱ را به سال پیروزی در جبهه جنگ اقتصادی با دشمن  و گشایش معیشت مردم بدل کند.

سردار جلالی در بخش دیگری از این پیام با اشاره به آغاز قرن پانزدهم هجری نیز آورده است: به نصرت الهی و طبق تحلیل روندها و فرآیندها قرن جدید قرن انقلاب اسلامی و عزت ملت ایران است.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پایان ضمن ادای احترام به مقام عالی همه شهدای وطن، حرم و مدافع سلامت به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی این عید سعید را به خانواده های معزز شهدا و همه ملت ایران تبریک و تهنیت گفت‌.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر