۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۶۸۵۶۹
معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور در بازدید از زیرساخت های حوزه آب؛
معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور تهیه طرح تداوم کارکرد و مدیریت شرایط اضطراری آبرسانی استان اصفهان را از اولویت های اساسی پدافند غیرعامل عنوان کرد.

به گزارش پایداری ملی، عبدالرحمن کشوری، معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور به همراه صفری مدیرکل پدافند غیرعامل استان اصفهان، مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای، معاون شرکت آبفا استان و سایر مدیران و مسئولین حوزه آب از زیرساخت های آب و فاضلاب این استان بازدید کرد.

در این بازدید ضمن بررسی اقدامات پدافند غیرعامل در زیرساخت های حوزه آب استان مسایل و چالش های این حوزه را مورد بررسی قرار گرفت.

عبدالرحمن کشوری، پایداری آب استان اصفهان به ویژه در بخش شرب را از اولویت­های پدافند غیرعامل دانست و افزود: تکمیل سامانه انتقال دوم آبرسانی با هدف تامین بخشی از آب مورد نیاز این استان از مواردی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

شرکت در شورای پدافند غیرعامل استان که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار برگزار شد از دیگر برنامه های سفر معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور به استان اصفهان بود.

در این جلسه گزارشی از وضعیت آب استان در بخش های مختلف شامل کشاورزی، صنعت، محیط زیست و شرب ارائه شد.

معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور تهیه طرح تداوم کارکرد و مدیریت شرایط اضطراری آبرسانی استان اصفهان را از اولویت های اساسی پدافند غیرعامل عنوان و بر لزوم ارایه طرح و برنامه اجرایی جهت مدیریت شرایط اضطراری و پایداری تداوم کارکرد آبرسانی استان تاکید کرد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر