۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۶۸۵۴۷
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: امسال راهپیمایی گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۲۲ بهمن ماه با حضور گسترده مردم در تهران برگزار می‌شود.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری فارس ، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی صبح امروز در نشست هماهنگی برنامه های دهه فجر چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استانداری تهران افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با وجود شرایط کرونایی در حالی برگزار می‌شود که این مراسم مصادف با روز جمعه و ختم به اقامه نماز عبادی و سیاسی تهران است و باید برنامه‌ ویژه‌ای برای برگزاری هر دو مراسم داشت.

وی  خاطر نشان کرد: به علت برودت هوا نماز جمعه هم اکنون در مصلی امام برگزار می شود، اما مقصد تمام مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن  به سمت میدان آزادی  است و باید محل اقامه نماز جمعه را  متناسب با این مسیر به شکل مناسبی پیش بینی کرد.

وی یادآورشد: سال گذشته این مراسم به علت شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار شده بود و به غیر از رژه موتوری و خودرویی، راهپیمایی مردمی به صورت پیاده در کار نبود اما امسال به علت بهبود شرایط و انجام واکسیناسیون گسترده، امکان برگزاری چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن فراهم شده است.

حجت الاسلام محمودی اظهارداشت: هر قدمی که در راه حمایت و پشتیبانی از انقلاب اسلامی برداشته می شود، گامی به سوی مبارزه با کفر و استکبار است و  بدون شک راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز در خنثی سازی توطئه ها علیه نظام اسلامی از همین   اقدامات محسوب می شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر