۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۶۶۶۶۰
سرلشکر رشید در دیدار با وزیر دفاع:
فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) در دیدار با امیر آشتیانی تاکید کرد: در عرصه‌های اولویت دار و تولید سلاح‌ها به فناوری‌های پیشرفته و قابلیت‌های غافلگیرکنندگی برای مقابله با دشمن، گام‌های بزرگ بردارید.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری فارس، سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) به همراه هیئت رئیسه و معاونین این قرارگاه با امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دیدار و گفتگو کرد.

سرلشکر رشید در این دیدار با اظهار خرسندی از انتخاب شایسته امیر آشتیبانی به سمت وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، با تقدیر از سبک مدیریت و تعامل عالی وی با همه فرماندهان ارتش و سپاه در مسئولیت‌های گذشته اظهار داشت: امیدواریم در دوره مسئولیت شما در وزارت دفاع سطح تعاملات ارتش و سپاه ارتقاء یابد.

وی افزود: انشالله در جهت تحقق تدابیر فرماندهی معظم کل قوا، با رویکرد انقلابی و جهادی برای توسعه توانمندی‌های دفاعی و تهاجمی به ویژه در عرصه‌های اولویت دار و تولید سلاح‌ها به فناوری‌های پیشرفته و قابلیت‌های غافلگیرکنندگی برای مقابله با دشمن، گام‌های بزرگ بردارید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر