۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۶۶۶۵۵
رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: امروز که شاهد افول شاخص‌های بیماری و کاهش امواج خیز پنجم کرونا در تهران هستیم، بهترین زمان و بزنگاه استراتژیک برای بیماریابی است.
به گزارش پایداری ملی به نقل از فارس، علیرضا زالی، رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران در رزمایش حیات بخش مقابله با کرونا ضمن تقدیر از زحمات و تلاش بسیجیان به دستاوردهای بسیار چشمگیر طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و به اجرای برنامه‌های خلاقانه و ابداعی توسط بسیجیان در محلات مختلف اشاره کرد.

وی استفاده از نیروهای بسیجی در اقناع سازی عمومی، ارتقای سطح دانش و آموزش همگانی،  طرح همیاران سلامت، سرکشی به خانواده‌های نیازمند و پیک‌های موتوری را از جمله برنامه‌های ابداعی و خلاقانه بسیجیان در  اجرای این طرح ذکر کرد.

زالی افزود:در این رزمایش‌ها امواج خروشان بسیج نویدبخش بروز حیاتی جاودانه و مقابله برای زدودن آثار این ویروس منحوس است.

رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران خاطرنشان کرد: امروز که شاهد افول شاخص‌های بیماری و کاهش امواج خیز پنجم بیماری در تهران هستیم، مجددا به یک خیزش نوین و رزمایش عملیاتی با بازآرایی حماسی برای اجرای مولفه‌های طرح شهید سلیمانی در قالب بیماریابی نیاز داریم که بهترین زمان و بزنگاه استراتژیک برای بیماریابی این روزهاست.

 زالی از تزریق ۲۴۰هزار دز واکسن در روز گذشته در تهران خبر داد و گفت: هدف‌گذاری ما رسیدن به ۳۶۰هزار دز روزانه است که با تلاش و همت شما عزیزان دست یافتنی است.

وی از کادر بهداشت و درمان و بسیجیان و تمامی دست اندرکاران اجرای طرح واکسیناسیون و طرح شهیدسلیمانی تقدیر کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر