۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۶۵۷۴۵
سخنگوی ناجا با اشاره به جمع آوری ۲۲ هزار ماینر غیر مجاز در کشور گفت: ماینرهای غیر مجاز در قالب طرحی ویژه پیگیری و جمع آوری می‌شود.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری مهر، سردار مهدی حاجیان با اشاره به موضوع قاچاق کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی گفت: پلیس به طور جدی در این حوزه ورود کرده وبا قاچاقچیان و اخلاگران بازار مبارزه خواهد کرد.

وی با اشاره به جمع آوری ۲۲ هزار ماینر غیر مجاز در کشور گفت: جمع آوری ماینرهای غیر مجاز که موجب قطعی برق شده و به طور مستقیم بر زندگی مردم اثر دارد در قالب طرحی ویژه پیگیری و جمع آوری می‌شود.

سخنگوی ناجا با تاکید بر اینکه رفاه و آسایش مردم خط قرمز پلیس است به اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش در کشور اشاره کرده و گفت: نیروی انتظامی اجازه نخواهد داد گروهی اخلالگر باعث بی نظمی در جامعه شوند.

حاجیان ابراز کرد: نیروی انتظامی بر اساس وظایف قانونی و مطالبه مردمی طرح‌ها را برای رفاه مردم اجرا و در همه امور که قانون مشخص کرده قاطعانه با مجرمان و قانون شکنان برخورد می‌کند.

وی در خصوص انتشار کلیپ قمه کشی در فضای مجازی و حمل سلاح سرد نیز گفت: پلیس بر اساس قانون با هر فعل یا ترک فعل صورت گرفته در جامعه که جرم تلقی شود، برخورد و خاطیان را به مرجع قضائی معرفی می‌کند.

معاون اجتماعی تصریح کرد: با افرادی هم که ناهنجاری اجتماعی را در فضای مجازی انتشار دهند و موجب تشویش اذهان عمومی شده و حس ناامنی را در جامعه القا کنند، بر اساس قانون برخورد خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر