۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۵۲۶۹۱
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری قزوین خبر داد؛
محمد افشار مدیرکل و دبیر شورای پدافند غیرعامل استان قزوین از برگزاری رزمایش در یکی از واحدهای صنعتی دارای مواد شیمیایی خطرناک خبر داد.


به گزارش خبرنگار پایداری ملی از قزوین، محمد افشار مدیرکل و دبیر شورای پدافند غیرعامل استان قزوین در جلسه کارگروه تخصصی صمت پدافند غیرعامل در خصوص اهمیت مواد شیمیایی استان خاطرنشان کرد: تمامی موانع در زمینه حفاظت، مدیریت و کنترل مواد شیمیایی خطرناک در استان باید رفع گردد و با توجه به خطرساز بودن این مواد باید در راستای کنترل؛ مهار و تامین امنیت این مواد سریعا اقدام و مشکلات و موانع پیش رو مرتفع شود.

وی در ادامه افزود: بانک اطلاعاتی موجود از کارخانجات و انبار نگهداری مواد شیمیایی خطرناک استان نیاز به روزآوری دارد و از آن جاییکه وجود اطلاعات صحیح بخش مهمی از تصمیم گیری مدیران است، بایستی هرچه سریعتر این پروژه تهیه و تدوین این بانک اطلاعاتی انجام پذیرد.

افشار در بخش دیگری از سخنان خود، افزود؛ تمامی افراد و سازمان هایی که با این گونه مواد خطرآفرین در ارتباط می باشند، نیازمند به آموزش و آگاهی لازم در این زمینه هستند و در همین راستا می بایست کارگاه های آموزشی جهت آموزش و رزمایش هایی جهت آمادگی دستگاه ها در این زمینه برگزار گردد.

این مقام مسئول در پایان از برگزاری رزمایش در یکی از واحدهای صنعتی دارای مواد شیمیایی خطرناک خبر داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر