۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۷۵۰۵۷
مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری تهران گفت: در وظایف روزمره دامپزشکی سطح به سطح اقدامات پدافند غیرعامل مشاهده می‌شود.

به گزارش پایداری ملی به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران جلسه بررسی نقش دامپزشکی در پدافند غیرعامل با حضور دکتر رضوان مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری تهران و هیئت همراه، دکتر محمدیان مدیرکل دامپزشکی استان تهران، معاونین و روسای ادارات ستادی اداره کل دامپزشکی استان تهران در محل سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مدیر کل دامپزشکی استان تهران ضمن خوش آمدگویی به حاضرین، گزارشی از عملکرد دامپزشکی در حوزه اقدامات صورت گرفته در راستای امنیت غذایی و پیشگیری و مبارزه با شیوع بیماری‌های مشترک بین انسان و دام و قرنطینه و امنیت زیستی ارائه کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه تامین امنیت غذایی و ایمنی زیستی از وظایف مهم دامپزشکی در پدافند غیرعامل است گفت: پتانسیل و ظرفیت‌های استان در زمینه دام، طیور و آبریان وظیفه دامپزشکی را در حوزه پدافند غیرعامل سنگین‌تر می‌کند.

در ادامه مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری تهران ضمن تشکر و قدردانی از دامپزشکی استان در راستای ارتقاء بهداشت عمومی و امنیت زیستی، با بیان اینکه در وظایف روزمره دامپزشکی سطح به سطح کار پدافندی وجود دارد گفت: نخستین رکن امنیت هر جامعه‌ای امنیت غذایی آن جامعه است و دامپزشکی با تامین زیرساخت‌های لازم نقش مهمی را در این خصوص ایفا می‌کند.

وی در پایان مطالبی پیرامون پدافند غیرعامل و نقش آن در کاهش آسیب پذیری نیروی انسانی، ساختمان تاسیسات، تجهیزات و شریان‌های کشور در مقابل عملیات خصمانه و مخرب دشمن بیان نمود و اهمیت پدافند غیرعامل را عنوان کرد.

لازم به ذکر است مدیر کل پدافند استانداری تهران و هیئت همراه در پایان این جلسه از آزمایشگاه مرکزی و اتاق مانیتورینگ سامانه هوشمند نظارت‌های بهداشتی اداره کل دامپزشکی استان تهران بازدید کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر