۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۷۱۱۴۵
سردار جلالی در دیدار با آیت الله خاتمی:
سردار دکتر غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به همراه جمعی از مدیران و معاونان این سازمان به مناسبت ایام نکوداشت پدافند غیرعامل، با آیت الله سید احمد خاتمی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پایداری ملی، سردار جلالی در دیدار با آیت الله سید احمد خاتمی، با تاکید بر اینکه می بایست بین خط اعتراض و اغتشاش تفکیک گذاری صورت گیرد گفت: ضمن اقدامات فرهنگی و تبیینی باید برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت کشور صورت پذیرد.

سردار جلالی همچنین بر انجام اقداماتی در راستای تقویت اقتدار هم در حوزه داخلی و هم در حوزه خارجی تاکید کرد و توضیح داد: باید ضمن تقویت اقتدار و انسجام در داخلی کشور با هدف تولید اقتدار، در مورد کسانی که در خارج از کشور از اغتشاشات حمایت کرده و بر آتش آن دمیدند نیز اقدامات حقوقی و قانونی لازم صورت گیرد.

لزوم توجه و بکارگیری توصیه های پدافند غیرعامل برای حفاظت از مراکز حساس

آیت الله سید احمد خاتمی نیز در این دیدار با تقدیر از اقدامات سازمان پدافند غیرعامل بر لزوم توجه و بکارگیری توصیه های پدافند غیرعامل برای حفاظت از مراکز حساس، حیاتی و مهم از جمله مراکز زیارتی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه گذر از بحران ها با مقاومت، ممارست، خستگی ناپذیری و تقوا محقق خواهد شد، خاطرنشان کرد: نکته بسیار مهم در این زمینه، بصیرت است. باید پرسید چرا آنهایی که آتش بیار غائله شهریور بودند به سادگی از جنایت محضی که در شیراز و در حرم شاهچراغ اتفاق افتاد، گذشتند.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه مسئله با اهمیت دیگر، ولایت است تصریح کرد: در حوادث اخیر، تنها موضع به حق، موضع مقام معظم رهبری است و مردم با بصیرت گوش به حرف بیانیه نویسانی که دل در گرو بیگانگان و براندازان دارند نداده و نخواهند داد.

وی با بیان اینکه در گذشته نیز توطئه های بسیاری برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طراحی و اجرا شد که همگی به شکست انجامید، متذکر شد: یقین بدانید این بار نیز ملت با بصیرت ایران سربلند از این آزمون بیرون خواهند آمد.

برای مشاهده گزارش تصویری این دیدار، اینجا کلیک کنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر