۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۲۷۸۴۹
کارگاه آموزشی پیشگیری و درمان بیماری تب کریمه کنگو، صبح روز چهارشنبه هفته گذشته در سالن اجتماعات معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، کارگاه آموزشی پیشگیری و درمان بیماری تب کریمه کنگو، صبح روز چهارشنبه هفته گذشته در سالن اجتماعات معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد.

نبوی مدیرکل پدافند غیرعامل استان با تاکید بر اهمیت و حساسیت این بیماری و ضرورت پیشگیری از آن، بر توجه بخشداران و دهیاران به اين امر تاكيد و افزود: در راستای آرامش بخشی و سلامت مردم، شایسته است که کمال همکاری با دستگاههاي مرتبط با اين امر صورت گيرد و با توجه به فرصت مناسب ماه مبارک رمضان حداکثر بهره گیری جهت آموزش و فرهنگ سازی و پیشگیری اين بيماري انجام پذيرد.

کارگاه آموزشی پيشگيري و درمان بیماری تب کریمه کنگو برای بخشداران و دهیاران مرکز و شرق مازندران برگزار شد.

دکتر اعرابی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نيز  از حمایت هاي بي دريغ و هميشگي مديركل پدافند  غير عامل استان در زمينه پيشگيري و مهار بيماريهاي مشترك انسان و دام تقدير كرده و به ارائه  كلياتي از روند پيشگيري و درمان اين بيماري در استان مازندران پرداخت.

کارگاه آموزشی پيشگيري و درمان بیماری تب کریمه کنگو برای بخشداران و دهیاران مرکز و شرق مازندران برگزار شد.

در ادامه كارشناسان دانشگاه علوم پزشكي و اداره كل دامپزشكي استان به ارائه مباحث آموزشي در زمينه پيشگيري و درمان بیماری تب کریمه کنگو پرداختند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر