۰۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۱۰۹۵
وزیر دفاع، ایمنی را عنصری بسیار مهم در حوزه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران ذکر و تأکید کرد انجام کار دانشی در حوزه ایمنی، درک عمیق از ایمنی در همه سطوح نیروهای مسلح، فرهنگ سازی و گسترش و تعمیق آن بعنوان یک بینش، رعایت کامل نظام جامع ایمنی نیروهای مسلح و مدیریت توانمند ایمنی که بتواند خوب برنامه ریزی، پیشگیری و اقدام کند را از اصولی برشمرد که باید به طور جدی مورد توجه و اهتمام قرار گیرد.

به گزارش پايداري ملي، سردار سرتیپ پاسدار ˈ احمد وحیدیˈ روز دوشنبه درنخستین همایش مشترک ایمنی نیروهای مسلح، افزود: نیروهای مسلح باید پرچمدار و پیشرو در رعایت الزامات ایمنی باشند و عدم رعایت ایمنی می تواند به صلابت نیروهای مسلح لطمه وارد کند.

وزیر دفاع با اشاره به اقدامات بسیار ارزشمندی که در حوزه ایمنی در نیروهايی مسلح انجام شده است، بخش مهمی از اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح را بخاطر رعایت الزامات ایمنی دانست .

سردار وحیدی با بیان اینکه، ایمنی نباید بوروکراسی، عدم شجاعت و کار دست چندم تلقی شود گفت : ایمنی یک عنصر همراه و تضمین کننده سلامت فرد و جامعه است و رسیدن به افق های بلند و جامعه ای پیشرو در پرتو رعایت استانداردهای ایمنی است.

وی، موضوع ایمنی در نیروهای مسلح را به دلیل تنوع و گستردگی اقدامات و مأموریت ها کاری بسیار با اهمیت توصیف کرد و افزود تدوین و رونمایی از کتاب دستورالعمل ایمنی عمومی وزارت دفاع در این همایش در همین راستا صورت گرفته است.

وزیر دفاع، ایمنی را عنصری بسیار مهم در حوزه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران ذکر کرد و تأکید کرد انجام کار دانشی در حوزه ایمنی، درک عمیق از ایمنی در همه سطوح نیروهای مسلح، فرهنگ سازی و گسترش و تعمیق آن بعنوان یک بینش، رعایت کامل نظام جامع ایمنی نیروهای مسلح و مدیریت توانمند ایمنی که بتواند خوب برنامه ریزی، پیشگیری و اقدام کند را از اصولی برشمرد که باید به طور جدی مورد توجه و اهتمام قرار گیرد.

وزیر دفاع در پایان اظهار امیدواری کرد با رعایت کامل ایمنی، کشوری امن تر، محیطی ایمن تر و جامعه ای سالم تر داشته باشیم .

بعد از سخنرانی سردار وحیدی از فعالان و نفرات برتر در حوزه ایمنی نیروهای مسلح با اهداء لوح سپاس قدردانی شد.

در این همایش همچنین از کتاب دستورالعمل ایمنی عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که حاوی 34 دستورالعمل در زمینه های مختلف است رونمایی شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر