۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۶
کد خبر: ۴۴۴۸۷
ولی الله حیاتی در این مراسم اظهار داشت: خراسان شمالی از استان های حادثه خیز کشور است اما امکانات و تجهیزات امداد و نجات استان متناسب با شرایط نیست و از مراکز می خواهیم توجه و نگاه ویژه ای به تجهیز امکانات، ایجاد ایستگاه های اردوگاهی اسکان و دیگر ساخت ها داشته یاشند.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی،معاون ساسی استاندارو جانشین رئیس شورای پدافند غیرعامل استان: امداد و نجات هوایی استان خراسان شمالی مستقل دیده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان خراسان شمالی در آیین افتتاح پروژه های عمرانی جمعیت هلال احمر استان خطاب به دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی گفت: درخواست داریم امداد و نجات هوایی استان خراسان شمالی به طور مستقل دیده شود و بالگرد به طور تمام وقت در اختیار استان باشد.

به گزارش اداره کل پدافند غیرعامل خراسان شمالی، ولی الله حیاتی در این مراسم اظهار داشت: خراسان شمالی از استان های حادثه خیز کشور است اما امکانات و تجهیزات امداد و نجات استان متناسب با شرایط نیست و از مراکز می خواهیم توجه و نگاه ویژه ای به تجهیز امکانات، ایجاد ایستگاه های اردوگاهی اسکان و دیگر ساخت ها داشته یاشند.

وی افزود: خراسان شمالی روی گسل زلزله واقع شده است بنابراین تامین تمهیدات لازم برای مقابله با این حوادث باید مورد توجه استان و مرکز باشد.

معاون ساسی استان خراسان شمالی در ادامه افزود: امروز شاهد ارائه خدمات فراوانی از سوی نظام جمهوری اسلامی به مردم هستیم که یاداور مسیر دستیابی به این دستاوردها همواره با تهدیدها، تحریم، ترور شخصیت های کارامد نظام و دیگر توطئه های ریز و درشت دشمنان علیه جمهوری اسلامی روبرو بوده است.

حیاتی ادامه داد: انقلاب اسلامی اقلابی مردئمی است و اطمینان دارم به رغم مشکلات اقتصادی و معیشتی، مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه حضوری خماسی خواهند داشت. وی تاکید کرد: مشکلات موجود با انسجام، تلاش و کار بیشتر حل می شود . این عزم و اراده در کشور وجود دارد.

در ادامه این مراسم دبیر کل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی گفت: مباحث پیشگیری، آموزش و تمرین آموزش ها اصولی ترین گام ها هستند که باید برداشته شوند.

محمودرضا پیروی افزود: مردم برای مقابله با حوادث مختلف آموزش لازم را ببینند و برای پیشگیری نیز مستلزم فرهنگ سازی و آگاه سازی هستیم.

بر اساس این گزارش با حضور معاون سیاسی استاندار و دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور، مدیرکل پدافند غیرعامل استان و مدیرکل مدیریت بحران استان، ساختمان فرماندهی و آزمایشگاه تشخیص طبی جمعیت هلال احمر استان گشایش یافت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر