۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۷۴۶۰۹
رئیس سازمان نظام پزشکی ایران، راه اندازی سامانه جامع انتظامی سازمان نظام پزشکی برای پیگیری حقوق بیماران را در راستای خدمت به مردم دانست.

به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، محمد رئیس زاده گفت: سامانه جامع انتظامی برای خدمت به مردم و اعضای جامعه پزشکی، پیگیری حق و حقوق بیماران، غیر حضوری شدن مراجعات و تکریم اعضای جامعه پزشکی رونمایی شد.

رئیس سازمان نظام پزشکی ایران با بیان اینکه سامانه جامع انتظامی، رسیدگی به پرونده‌های انتظامی را در معاونت انتظامی و نیز هیأت‌های انتظامی نظام پزشکی تسهیل می‌کند، گفت: این سامانه علاوه بر ساماندهی داده‌های هیئت‌های انتظامی نظام پزشکی‌ها، کمک می‌کند از حجم داده‌ها در امر پژوهش و تحقیقات، رصد و مدیریت شکایات در حوزه انتظامی، رصد اخبار و پیشگیری از قصور و تقصیر در جامعه پزشکی استفاده شود.

رئیس زاده با بیان اینکه راه اندازی سامانه جامع انتظامی منجر به کاهش بار مراجعه‌های مردم به هیئت‌های انتظامی نظام پزشکی می‌شود، ابراز امیدواری کرد: نظام پزشکی شهرستان‌ها نسبت به بهره مندی از ظرفیت سامانه جامع انتظامی ملزم شوند و همچنین استفاده از این سامانه به کاربران و جامعه پزشکی آموزش داده شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر