۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۹۴۹۸
تفاهم نامه همکاری مشترک بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و انستیتو پاستور ایران با موضوع افزایش زمینه های اشتغال نخبگان در حوزه های علوم زیستی کاربردی امضا شد.

این تفاهم نامه همکاری علاوه بر موضوع افزایش زمینه های اشتغال نخبگان در حوزه های علوم زیستی کاربردی، تقویت بنیه علمی و عملی نیروهای انسانی شاغل در حوزه تولید واکسن و داروهای مورد نیاز سلامت کشور و کمک به تجاری سازی علوم زیستی امضا شده است. 

بر این اساس گامی در جهت توسعه شرکت های دانش بنیان عرصه سلامت با بکارگیری حداکثری نخبگان و همچنین جذب و نگهداری نخبگان حوزه های علوم زیستی در جهت استقرار نظام اشتغال برداشته می شود.

بر اساس این گزارش تعهدات انستیتو پاستور ایران ایران تربیت نیروهای کارآفرین و ارائه آموزش های فناورانه، علمی و کاربردی و همچنین ارائه آموزش های عملی در حوزه های تولید، کنترل کیفیت و تضمین کیفیت واکسن و داروهای نوترکیب به نخبگان معرفی شده است.

بر مبنای این گزارش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حمایت های مالی و اعطای تسهیلات به شرکت های دانش بنیان مستقر در مراکز رشد و پارک فناوری سلامت را بر عهده می گیرد.

مدت این تفاهم نامه به مدت 4 سال است و این تفاهم نامه میان معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی و انستیتو پاستور ایران امضا شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر