۰۸ آبان ۱۳۹۱ - ۲۲:۵۹
کد خبر: ۹۳
رزمایش پدافند غیر عامل و تست آمادگی مولد های برق اضطراری با حضور رییس سازمان پدافند غیر عامل با عنوان "غدیر" همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش پایداری ملی ؛صبح امروز (دوشنبه) در سومین روز پدافند غیرعامل که به نام آمادگی و مشارکت همه جانبه  و            پدافند غیر عامل  نامگذاری گردید ، رزمایش پدافند غیرعامل تست آمادگی  مولد های برق به طور نمادین در ایستگاه های برق دستگاه های اجرایی کشور با حضور سردار جلالی رییس این سازمان و تنی چند از مسئولان این سازمان  و وزارت نیرو به اجرا درآمد.
  
 سردار جلالی گفت : طبق دستور العمل ابلاغی سازمان پدافند غیر عامل کشور این رزمایش بمنظور تست آمادگی دستگاه های اجرایی کشور جهت استفاده از مولدهای برق حوزه های ستادی  و عملیاتی با نام رزمایش غدیرو با رمز " یا علی ابن ابی طالب " برگزار شد .

 رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت : هدف از اجرای این برنامه برگزاری یک رزمایش منسجم و هماهنگ با تدوین سناریوهای مشخص در راستای افزایش توانمندی و ارتقاء آمادگی و تحقق پایداری در شرایط و نوع تهدید در همه زیرساخت ها ی اساسی کشور با حفظ توان تولید و تداوم خدمات ضروری   و مقابله ، شناخت آسیب پذیر ها و در نهایت کنترل مدیریت پیامدهای و بحران های احتمالی که می تواند فعالیت  مراکز و دستگاه ها را تحت تاثیر خود قرار دهدو فعالیت  روزمره مردم را مختل نماید در سطح ملی است .
 
لازم به ذکر است این رزمایش با همکاری مشترک سازمان پدافند غیرعامل  کشور،  وزارت نیرو ،  وزارت جهاد کشاورزی ،سازمان صدا وسیما ،وزارت فن آوری اطلاعات وسایر دستگاه ها از ساعت 9 الی 13 و باحضور تمامی دستگاه های اجرایی کشور، در همه استان ها خصوصا تهران با فرضیه قطع برق اجرا گردید .
 
 گفتنی است نتایج مانور در یک ارزیابی مقدماتی مثبت ارزیابی شده و با دریافت گزارش های تکمیلی ارزیابی نهایی بعمل خواهد آمد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر
نظرات بینندگان
heyapcwg
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۰ - ۱۱ آبان ۱۳۹۱
0
0