۲۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۹۲۱۰
سرپرست مدیریت بحران شهرداری بندرعباس خبر داد:
شکاری گفت: با توجه به شکل گیری مدیریت بحران و پدافند غیرعامل ساختار تشکیلاتی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل طراحی و پیشنهاد شد.
مجید شکاری سرپرست مدیریت بحران شهرداری بندرعباس در اولین نشست ستاد هماهنگی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری بندرعباس که با حضور شهردار بندرعباس، معاون خدمات شهری، مدیران مناطق سه گانه برگزار گردید گفت: با توجه به شکل گیری مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری بندرعباس، ساختار تشکیلاتی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری بندرعباس طراحی و پیشنهاد گردید. 

شکاری افزود: هدف از شکل گیری این ستاد را ساماندهی و هماهنگی کلیه عناصر و عوامل دخیل در امر مدیریت بحران، استفاده از تمامی امکانات ملی، استانی، منطقه ای و نیروهای مردمی و هدایت کلیه کمکهای دولتی و غیر دولتی به منظور پیشگیری و کاهش آثار حوادث غیر مترقبه جهت ارائه سریع و بهینه خدمات نجات و امداد و تقلیل تلفات انسانی و اقتصادی و بازگرداندن شرایط زندگی به وضعیت عادی عنوان نمود.

وی اظهار داشت: این ستاد دارای ساختار تشکیلاتی مدیر بحران، کارشناس آموزش و مشارکتهای مردمی، اطلاع رسانی و ارتباطات، کارشناس آمادگی و عملیات و امور مناطق و کارشناس پدافند غیرعامل می باشد.

شکاری  وظایف مدیریت بحران و پدافند غیر عامل را آموزش و مشارکت های مردمی، آمادگی و عملیات و امور مناطق و پدافند غیرعامل دانست.

شکاری در خصوص شورای سیاست گذاری مدیریت بحران و پدافند غیرعامل گفت: شورای سیاست گذاری سالی 3 بار جلسه عادی و در شرایط اضطراری بنا به پیشنهاد هر یک از اعضاء و دعوت رئیس یا دبیر شورا، به تعداد مورد نیاز جلسه فوق العاده تشکیل می دهد.

وی در ادامه شهردار بندرعباس (رئیس شورا)، رئیس شورای شهر، معاون خدمات شهری، معاون فنی و عمرانی، معاون فنی و شهرسازی، معاون اداری و مالی، معاون حمل و نقل و ترافیک، معاون توسعه و برنامه ریزی، دبیر شورای معاونین شهرداری، مدیر حراست، مدیر بازرسی و ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، شهرداران مناطق، مدیر بحران (دبیر شورا) را اعضای شورای سیاست گذاری معرفی نمود .

سرپرست مدیریت بحران شهرداری بندرعباس تصریح نمود: اعضای ستاد هماهنگی بحران و پدافند غیرعامل، معاون خدمات شهری (رئیس ستاد)، مدیر بحران و پدافند غیرعامل (دبیر ستاد)، مدیران شهرداری مناطق، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، مدیرعامل سازمان پسماند، مدیرعامل سازمان خدمات موتوری، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی، مدیرعامل سازمان عمران و شهرسازی، مدیرعامل سازمان آرامستان، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار، مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز، مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی، مدیر روابط عمومی و حراست می باشند. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر