۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۹۰۵۱
مدیر کانون ازدواج آسان ارومیه گفت: اعضای انجمن حمایت از بیماران کلیوی و خانه کارگر در صورت ارائه معرفینامه می توانند از تخفیف 15 درصدی در خدمات بهره مند شوند.
فراز غفارزاده در جلسه امضای تفاهمنامه همکاری با انجمن حمایت از بیماران کلیوی آذربایجان غربی، اظهار داشت: به خانواده های زیر پوشش انجمن حمایت از بیماران کلیوی خدمات ویژه ارائه می شود.

وی افزود: سوق دادن جوانان به سمت تشکیل خانواده، بستر را برای تحقق مطالبات رهبری از جمله افزایش جمعیت ، مبارزه با شبیخون فرهنگی و نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی فراهم می کند.

غفارزاده رشد جمعیت را یکی از موضوعات مورد تاکید رهبری عنوان کرد و گفت: گام نخست برای تحقق یافتن این امر، تشویق جوانان برای تشکیل خانواده و برداشتن موانع ازدواج از پیش روی آنها است.

مدیر این تشکل مردم نهاد متذکر شد: هزینه های سرسام آور زندگی، اشتغال، مسکن، توقع بیجای خانواده ها برای برپایی مراسم عقد و عروسی با تشریفات بی حد و حصر موجب فاصله گرفتن جوانان از این سنت پیغمبر می شود.

غفارزاده تسهیل برپایی مراسم ازدواج و ترغیب جوانان به سمت این سنت حسنه را مهم ترین رسالت کانون ازدواج آسان برشمرد و گفت: این مجموعه با مشارکت خیران و ارگان های دولتی برای تحقق اهداف خود گام برمی دارد.

وی از همکاری با نهادهای مختلف، سازمان های دولتی، مجموعه های خیریه و ... استقبال کرد و بیان داشت: با کمیته امداد امام خمینی، بهزیستی و خانه کارگر همکاری مستمر وجود دارد که با انجمن حمایت از بیماران کلیوی تعامل به زودی آغاز می شود.

غفارزاده با اظهار به اینکه کانون در ازای دریافت 880 هزار تومان نسبت به برپایی مراسم عقد و عروسی و خدمات جانبی آن از جمله مشاوره، فیلم برداری، عقد و ثبت رسمی، تالار، باغ عروس، تزئین و گل کاری ماشین عروس اقدام می کند.

مدیرکانون ازدواج آسان ارومیه خاطرنشان کرد: اعضای انجمن حمایت از بیماران کلیوی و خانه کارگر در صورت ارائه معرفینامه می توانند از تخفیف 15 درصدی در خدمات بهره مند شوند.

وی تامین جهیزیه را خدمت دیگر کانون ازدواج آسان ارومیه عنوان کرد و بیان داشت: جوانان در ازای پرداخت فقط 2 میلیون و 900 هزار تومان می توانند با حضور در ستاد تامین جهیزیه اقلام مورد نیاز را انتخاب کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر