۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۸۹۴۲
استاندار و رئیس شورای پدافند غیرعامل استان زنجان:
همه دستگاهها هر امکاناتی که در اختیار دارند به کار گیرند تا کار مشارکتی صورت پذیرد و کارها مبتنی بر همکاری های میان دستگاهی و میان بخشی پیش برود.

مهندس انصاری استاندار و رئیس شورای پدافند غیرعامل استان در اولین جلسه شواری پدافند غیرعامل استان در سال 93 بیان داشتند: لازم می دانم در کلیت بحث پدافند غیرعامل عرض نمایم که کلیه پروژه ها و برنامه ها باید در مرحله طراحی، مطالعات پدافند غیرعامل را داشته و ملاحظات لازم رالحاظ نمایند. قبل از شروع عملیات در مرحله طراحی مطالعات و پیش بینی های پدافند غیرعامل صورت پذیرد.

همچنین وی افزود: در خصوص دستورالعمل هایی که از مرکز ارسال می گردد در صورت وجود ابهام و یا نقص حتماً به مرکز منعکس گردد تا نسبت به اصلاح آن اقدام شود. کارگروههای تخصی نیز پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص رویه ها و دستورالعمل های ابلاغی به مرکز و شورای پدافند غیرعامل استان منعکس نمایند.

لازم است همه دستگاهها هر امکاناتی که در اختیار دارند به کار گیرند تا کار مشارکتی صورت پذیرد و کارها مبتنی بر همکاری های میان دستگاهی و میان بخشی پیش برود.

در پایان جلسه از چهار کارگروه تخصصی فعال و برتر استان (جهاد کشاورزی- آموزشی، فرهنگی و اجتماعی – ارتباطات و فناوری اطلاعات- سازماندهی و مشارکت مردمی) با اهداء لوح تقدیر تجلیل گردید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر