۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۸۸۳۳
در نشست شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری که با حضورمعاون امور بسیج و استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور،و نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی، تشکیل شددیدگاه های خود را در باره برنامه های در دست اقدام اعلام کردند.
ˈقاسم سلیمانی دشتکیˈ روز پنجشنبه در نشست شورای اداری این استان در سالن شهید جعفرزاده افزود: این کارگروه ها در زیر مجموعه یک کارگروه اصلی، فعالیت خود را پیگیری می کنند.

وی بدون اشاره به زمان دقیق سفر رییس جمهوری اسلامی ایران به شهرکرد افزود: در سفر رییس جمهوری به چهارمحال و بختیاری، سه یا چهار پروژه بزرگ مورد بهر ه برداری قرار خواهد گرفت.

سلیمانی دشتکی، از تشکیل چهار کارگروه ویژه سفر رییس جمهوری به چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار داشت: اعضای این کارگروه ها برای استفاده بهینه از این سفر، با بررسی مسائل مربوط به توسعه همه جانبه و پویای استان، برنامه ریزی علمی می کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در بخش دیگر سخنان خود گفت: اکنون بالا بودن نرخ بیکاری یکی از مهمترین مشکل موجود در این استان به شمار می رود.

سلیمانی، همکاری، همفکری و تعامل قوای سه گانه، مردم و مسوولان برای رفع این مشکل را ضروری دانست و گفت: افزایش اشتغال باعث کاهش جرایم در جامعه می شود.

وی از فعال بودن 10 درصد واحدهای تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری خبر داد و افزود: اکنون 25 درصد از واحدهای تولیدی و صنعتی استان، نیمه فعال و بقیه غیرفعال اند.

سلیمانی دشتکی، کمبود نقدینگی در حوزه بانکی و مالی را از مهمترین مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری دانست و تصریح کرد: مشکلات 131 طرح تولیدی و صنعتی بررسی و زمینه تقسیط بدهی آنان فراهم شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به نشست مشاوران خود با بیش از یکصد سرمایه گذار داخلی و خارجی به منظور انجام سرمایه گذاری در استان گفت: با برخی از این سرمایه گذاران تفاهمنامه های همکاری منعقد شده است.

وی خاطرنشان کرد: به همین منظور دستگاه های اجرایی مربوطه باید در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به صدور مجوزهای سرمایه گذاری اقدامات لازم را انجام دهند.

سلیمانی دشتکی در باره انتصابهای جدید در بدنه مدیریتی دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری افزود: تمام مدیران منصوب شده از تجربه، علم و رشته تحصیلی مرتبط برخوردارند.

در این نشست، معاون استانهای سازمان پدافند غیرعامل کشور و نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی، دیدگاه های خود را در باره برنامه های در دست اقدام اعلام کردند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر