۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۰
کد خبر: ۸۶۳۳
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان:
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: سرمایه‌گذاری در پدافند غیرعامل سرمایه‌گذاری کار آمد است و هر کدام از کارگروه‌های پدافند غیرعامل استان همدان، باید طرح‌های خود را تدوین کنند.
به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری همدان، محمد ابراهیم الهی تبار در شورای پدافند غیرعامل، اظهارداشت: باید پدافند غیرعامل را از محرومیت بیرون بیاوریم. در این راستا، اصلی‌ترین هدف در سال‌جاری، تنظیم سند پدافند غیرعامل استان همدان است.

الهی‌تبار با بیان اینکه همه کارگروه‌های پدافند غیر عامل استان همدان، باید برنامه‌های مدونی را طراحی کنند، خاطرنشان کرد: قرار بر این است که سندی با عنوان سند پدافند غیرعامل استان همدان تدوین شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان ادامه داد: در جلسه قبل طرحی مطرح شد مبنی بر اینکه یک درصد از اعتبارات عمرانی دستگاه‌ها برای پدافند غیرعامل هزینه شود.

الهی تبار تاکید کرد: سرمایه‌گذاری در پدافند غیرعامل سرمایه‌گذاری کار آمد است و هر کدام از کارگروه‌های پدافند غیرعامل استان همدان باید طرح‌های خود را تدوین کنند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان نیز در این شورا گفت: سال گذشته نیز در حوزه پدافند غیرعامل استان همدان، برنامه‌های خوبی تدوین شد.

سردار مظاهر مجیدی جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه پدافند غیرعامل یک قسمت از کار درون سازمانی است، تصریح کرد: تاکنون 36 هزار و 120 نفر در پایگاه‌های مقاومت بسیج استان همدان در حوزه پدافند غیرعامل آموزش دیده‌اند.

وی با بیان اینکه 13 هزار و 759 نفر بسیجی در استان همدان نیز از آموزش‌های پدافند غیرعامل بهره‌مند شده‌اند، اضافه کرد: در گردان‌های کوثر، امام حسین(ع) و امام علی(ع) کلاس‌های آموزشی پدافند غیرعامل برگزار شده است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: در اردوگاه‌های شهید شهبازی و سید الشهدا(ع) برای برگزاری این همایش‌ها برنامه‌ریزی شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر