۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۸۵۶۱
معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری گلستان :
مرگدری گفت: دستگاه‌های اجرایی باید برای تمام طرح‌های استانی و ملی مشمول ماده 215 قانون برنامه پنجم توسعه، ضمن انجام مطالعات توجیهی اقتصادی، مالی، اجتماعی و فرهنگی و رعایت ملاحظات پدافند غیرعامل، هماهنگی لازم را با اداره کل پدافند غیرعامل داشته باشند.
علی مرگدری در نشست شورای برنامه ریزی استان گلستان افزود: این بررسی‌ها در 63 دستگاه اجرایی استان انجام و مشخص شد که این تعداد نیرو نه رسمی و نه قراردادی هستند.

وی تصریح کرد: این تعداد نیرو 26 درصد نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی استان را تشکیل می‌دهند که بخش اعظمی از پتانسیل استان با حضور این نیروها از دست می‌رود. این نیروها که در سیستم دولتی حقوق و مزایا دریافت می‌کنند، نیروهایی هستند که به سیستم تحمیل شده‌اند و باید ساماندهی شوند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از رویکردهای استان در سال 93 ، تکمیل پروژه‌های نیمه تمامی است که پیشرفت فیزیکی خوبی دارند و تأثیر خوبی بر توسعه استان می‌گذارند.

معاون استاندار گلستان درباره مصوبات جلسه شورای برنامه ریزی گفت: دانشگاه علوم پزشکی متعهد به اجرای سند جامع بخش سلامت استان شده است و تمام دستگاه‌های اجرایی مرتبط در سند، موظف به همکاری‌های لازم با دانشگاه هستند.

مرگدری افزود: دستگاه‌های اجرایی باید برای تمام طرح‌های استانی و ملی مشمول ماده 215 قانون برنامه پنجم توسعه، ضمن انجام مطالعات توجیهی اقتصادی، مالی، اجتماعی و فرهنگی و رعایت ملاحظات پدافند غیرعامل، هماهنگی لازم را با اداره کل پدافند غیرعامل داشته باشند.

وی اظهار کرد: شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی، توزیع برق، گاز و مخابرات همکاری‌های لازم را با دانشگاه علوم پزشکی در جهت رفع مشکلات خانه‌های بهداشت روستایی به صورت منظم و سریع داشته باشند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر