۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۸۵۴۶
معاون شهردارتهران:
معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار تهران با اشاره به غیر مترقبه بودن توفان گفت: ایستگاه های مترو مکانهای امنی برای پایتخت نشینان در تند باد عصر دوشنبه بودند و نقش پدافند غیرعامل را ایفا کردند.
سید جعفر تشکری هاشمی گفت: به دنبال وقوع توفان ایستگاه های مترو مامن امنی برای پایتخت نشینان شدند.

وی با بیان اینکه وقوع تندباد مجدد در عصر روز سه شنبه برای پایتخت پیش بینی شده است افزود: مدیریت شهری و سازمان حمل و نقل و ترافیک در آماده باش کامل بسر می برد.

معاون شهردار تهران اظهار کرد: با وقوع توفان 12خرداد ایستگاه های مترو بویژه منتهی به بازار و مراکز خرید با تراکم جمعیت مواجه شدند که برای درامان ماندن از آسیبهای توفان به این مراکز پناه برده بودند.

وی تصریح کرد: 80 ایستگاه متروی شهر تهران روز گذشته امن ترین محل برای استقرار و حمل ونقل مسافران بودند.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار تهران با تاکید بر نظارت کامل مرکز کنترل ترافیک بر شبکه معابر پایتخت گفت: تهران از اولین ساعات بروز تند باد با دوربین های نظارت تصویری نظاره می شد، به طوری که اولین اطلاع رسانی ها از وقوع تندباد در شهر تهران به راهور، اورژانس، آتش نشانی و مدیریت بحران از طریق مرکز کنترل ترافیک شهر تهران صورت گرفت.

تشکری هاشمی گفت: با استفاده از دوربین های نظارت تصویری در هر نقطه از شهر که شکستگی درخت و یا سد معبری اتفاق بیفتد به عوامل امدادی اطلاع رسانی خواهد شد .

تهرام/1393/7561**1565
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر