۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۸۴۷۳
فرماندار شهرضا:
فرماندار شهرضا گفت: پدافند غیرعامل از مسائل بسیار مهم و اساسی در شهرستان است افزود: بهترین روش مقابله با تهدید بازدارندگی است.
فرماندار شهرضا در جلسه شورای پدافند غیر عامل این شهرستان گفت: موضوع پدافند غیرعامل همیشه مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده که این خود بیانگر اهمیت و جایگاه این موضوع است و جهت اجرای منویات معظم له ضروریست دستگاه های ذیربط با اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و جلب مشارکت های مردمی اقدام نمایند.
عقدایی با اشاره به این که پدافند غیرعامل از مسائل بسیار مهم و اساسی در شهرستان است افزود: بهترین روش مقابله با تهدید بازدارندگی است.
وی با اشاره به اینکه بحث پدافند غیرعامل در کشورهای خارجی سابقه طولانی دارد اضافه کرد: شناسایی تهدیدات در حوزه های کاری ادارات و دستگاه های دولتی به صورت کامل انجام شود.
عقدایی بر اهمیت اطلاع رسانی و آموزش مردم در زمینه پدافند غیرعامل تأکید کرد و گفت: برخی شایعات در بین مردم باعث ایجاد بحران می شود لازم است از طریق ائمه جمعه و جماعات آموزش های لازم به مردم داده شود.
وی با اشاره به اینکه شهرستان شهرضا در بحث زلزله جزء شهرهای آسیب پذیر است و باید تدابیر لازم برای کاهش اثرات آن صورت گیرد افزود: باید بافت های فرسوده شهر بازسازی و تسهیلات ویژه ای برای این منظور در نظر گرفته شود.
فرماندار شهرضا با اشاره به خشک سالی های پی در پی چند سال گذشته اضافه کرد: با توجه به خشک سالی و کمبود آب در شهرستان استفاده بهینه و صرفه جویی مردم شهرستان لازم و ضروری است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر