۲۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۸۴۴
اولین رسانه مجازی کودک و نوجوان به همت معاونت مجازی صدا و سیما و شبکه ۲ سیما افتتاح شد.

به گزارش پایداری ملی، مراسم افتتاح اولین رسانه مجازی کودک و نوجوان صبح امروز 22 آذرماه با حضور سیاهکلی معاونت رسانه‌های مجازی صدا و سیما، بخشی‌زاده مدیر شبکه دو، زارعان مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو، میری مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه قرآن، میرکیانی مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه جام‌جم، جلالی مدیر گروه خانواده شبکه دو، صالحی مدیر روابط عمومی شبکه پویا، مجید قناد، داریوش فرضیایی(عموپورنگ)، امیرمحمد و نمایندگان رسانه‌های جمعی برگزار شد.

بنابراین گزارش در این مراسم بخشی‌زاده در سخنانی گفت: امروز برای مخاطبان شبکه دو روز مبارکی است. طبق آمار حدود 17 میلیون کودک و نوجوان در کشور وجود دارد و همین عظمت ما را وامی‌دارد تا رفتاری در شان مخاطب داشته باشیم.

وی ادامه داد: راه‌‌اندازی پرتال جامعه کودکان و نوجوانان سرآغاز گامهای بزرگی است که امیدوارم با موفقیت آنها را برداریم.

وی در سخنانش از سیاهکلی برای آماده‌سازی زیرساخت‌های رسانه مجازی کودک و نوجوان قدردانی کرد.

 

به گزارش فارس همچنین سیاهکلی در این مراسم گفت: امروز ما باید پاسخگوی نیاز مخاطب باشیم امروز دیگر یک کانال تلویزیونی یا رادیویی جواب نمی‌دهد ما باید برای پیک‌های گوناگون مخاطب رسانه تعریف کنیم. ما باید پاسخگوی نیازهای مخاطبان باشیم و در این باره برای کودکان در عرصه رسانه اطلاع‌رسانی کنیم.

وی گفت: امروز یک گروه تخصصی دیگر برای جامعه آماری جواب نمی‌دهد چرا که سطح توقعات بالاست پس لازم است در تولید و پخش محتوا فکرهای جدی بشود.

وی تصریح کرد: ما سعی می‌کنیم فقط مصرف کننده نباشیم و در تولید هم مشارکت داشته باشیم به همین دلیل نیز این فضا امروز راه‌اندازی شد. در حقیقت یکی از مواردی که به آن کم توجهی شده بود گروه بخش خصوصی بود که یک گروه خصوصی به کمک سازمان صدا و سیما آمد تا بتوانیم چند رسانه‌ای بودن را معنا ببخشیم.

سیاهکلی تصریح کرد:‌هر رسانه‌ای زمان خودش را دارد و ما باید بر این عرصه اشراف داشته باشیم. یکی دیگر از کارهایی که ما باید انجام دهیم این است که با حضور بچه‌ها در زمینه مجازی کادرسازی کنیم. کشور کره در این زمینه در فضای مجازی بسیار موفق بوده و دلیلش نیز استفاده از کودکان بوده است. مدل کار ما هم باید چندرسانه‌ای باشد تا بتوانیم موفق باشیم.

به گزارش فارس امیرمحمد مجری نوجوان و محبوب کودکان نیز در این مراسم بخش‌های مختلف این سایت را به حاضران معرفی کرد.

در ادامه نیز زارعان در سخنانی اظهار داشت: ما بالاترین آمار کودک و نوجوان را در دنیا داریم و همین موضوع مسئولیت ما را بسیار سنگین‌تر می‌کند و امیدواریم با راه‌اندازی این پرتال به بخشی از نیازهای مخاطب کودک و نوجوان خود پاسخ بدهیم.

در ادامه این مراسم مدیران کودک و نوجوان حاضر در مراسم طی سخنانی از راه‌اندازی اولین رسانه مجازی کودک و نوجوان قدردانی کردند.

در پایان مراسم نیز  داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) در سخنانی گفت: از آنجایی که ما برای کودکان کار می‌کنیم رسالت سنگینی برعهده داریم و کارمان چند برابر دشوار می‌شود. در حقیقت هر بار که قدمی برمی‌داریم ادامه و نگهداری آن سخت‌تر خواهد بود. بچه‌ها همواره به ما یادآوری می‌کنند که از چه چیزهایی دور شده‌ایم.

گزارش خطا
برچسب ها: رسانه مجازی
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر
نظرات بینندگان
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۰ - ۲۶ آذر ۱۳۹۱
0
0
باسلام و احترام
حيف از اين گزارش كه آدرس سايت مذكور در آن قيد نشده است.
ارادتمند
پاسخ