۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۸۲۸۷
اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در جلسه هفته جاری خود با مسئولین وزارت نفت، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان پدافند غیرعامل کشور و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء نشست خواهند داشت.
موضوع این نشست قرار است درباره مشکلات و موانع اجرای فاز‌های مختلف شرکت نفت و گاز پارس، رعایت هدفمند غیرعامل، تولید بنزین و تعهدات شرکت صدرا باشد.

اعضای این کمیسیون همچنین با مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و سازمان میراث فرهنگی و بانک مرکزی نیز برای بررسی مسائل اشتغال وارد جلسه می‌شوند.

کارگروه‌های فرهنگی، اقتصادی، قضایی و سیاسی کمیسیون اصل 90 نیز برای رسیدگی به شکایات واصله تشکیل جلسه می‌دهند. همچنین کارگروه ارتقای سلامت اداری این کمیسیون برای بررسی پرونده‌های مطروحه تشکیل جلسه خواهد داد.

کمیسیون تدوین آیین‌نامه‌ داخلی نیز روز سه‌شنبه برای جمع‌بندی طرح الحاق موادی به قانون آیین‌نامه داخلی مجلس، جمع‌بندی طرح اصلاح مواد 104 و 158 قانون آیین‌نامه داخلی و بررسی طرح اصلاح موادی از قانون آیین‌نامه داخلی در بحث نظارت جلسه‌ای تشکیل خواهد داد.

ادامه این جلسه نیز به بررسی طرح الحاق یک تبصره به ماده 119 قانون آیین‌نامه داخلی مجلس و بررسی مباحث و تصمیمات حوزه اداری ارجایی از سوی شورای اداری و موارد ساختار در صورت وصول گزارش تفصیلی معاون اجرایی خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر