۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۶
کد خبر: ۸۲۲۱
رزمایش فرهنگی رزمی ولایت
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه ظهر امروز در رزمایش فرهنگی رزمی ولایت که با رمز مقدس یا محمد رسول الله(ص) در منطقه عمومی پادگان قدس قروه برگزار شد، اظهار داشت: در این رزمایش 8 گردان الزهرا(س) حضور دارند که دفاع از کوی و برزن، عملیات پاکسازی و آرام‌سازی، مأموریت پدافند غیرعامل، مأموریت امداد و نجات را تمرین می‌کنند.

جعفر کاوه ظهر امروز در رزمایش فرهنگی رزمی ولایت که با رمز مقدس یا محمد رسول الله(ص) در منطقه عمومی پادگان قدس قروه برگزار شد، اظهار داشت: در این رزمایش 8 گردان الزهرا(س) حضور دارند که دفاع از کوی و برزن، عملیات پاکسازی و آرام‌سازی، مأموریت پدافند غیرعامل، مأموریت امداد و نجات را تمرین می‌کنند.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای خاموش کردن تفکر انقلاب اسلامی در دنیا، خاطرنشان کرد: دشمن در سال‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی تمامی تلاش خود را به کار بست تا از خارج و داخل با جنگ سخت به نظام ما ضربه بزند، اما موفق نشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه، ادامه داد: امروز که دست دشمن از همه عرصه‌ها کوتاه شده است با جنگ نرم علیه ملت ایران وارد مبارزه شده است تا روحیه انقلابی را از آنان سلب کند.

کاوه، پیام این رزمایش به جهان را حضور موثر و همیشگی ملت ایران در جبهه نظامی و فرهنگی اعلام کرد و متذکر شد: امروز دشمنان می‌خواهند مردم را در تقابل با مسئولین قرار دهند تا نظام اسلامی از این طریق در تنگنا قرار گیرد، اما از این نکته غافل هستند که مردم ایران اسلامی خود صاحبان اصلی انقلاب هستند.

این مسئول گفت: این تصور باطل که مردم که به واسطه این تحریم‌ها و فشارها از انقلاب رویگردان خواهند شد، تصوری غلط است، چراکه اسلام‌خواهی شعار اصلی ملت ایران از بدو انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه تصریح کرد: این اسلام خواهی و انقلابی بودن ملت ایران در سال 88 به فتنه‌های داخلی و خارجی اعلام شد و برای همیشه خط و مسیر ملت ایران را روشن ساخت.

کاوه یادآور شد: ما بسیجیان همچون رهبر خود اعلام می‌کنیم که به آمریکا اعتماد نداریم، چراکه دشمنی و دروغ‌گویی‌های آنان در طول 35 سال عمر با برکت انقلاب اسلامی همواره دیده شده است.

وی، وظیفه اصلی دوستداران انقلاب اسلامی را شناخت شاخص‌های انقلاب و حرکت بر مبنای آن برشمرد و گفت: شاخص اصلی ما بر محور دین و آموزهای دینی و منویات ولایت فقیه استوار است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه در پایان دشمن‌شناسی و ارتقای بصیرت را دو عامل مورد نیاز ایران اسلامی در حال حاضر اعلام کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر