۱۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۷۷۴۷
محور فعالیت‌های شهرسازی و معماری منطقه7 در سال 93 تحقق معماری اسلامی ایرانی در منطقه است.
پدرام اخوان معاون شهرسازی و معماری منطقه7 با اشاره به دستورکار ویژه کمیسیون طراحی شهری این معاونت گفت: محور فعالیت‌های این واحد در سال 93 تحقق معماری اسلامی ایرانی در منطقه7است.

اخوان اهم فعالیت‌های معاونت متبوع خود را در سال 93 تحقق معماری اسلامی ایرانی و کیفی‌سازی
طرح تفضیلی عنوان کرد و افزود: بنابر منویات مقام معظم رهبری همچنین تأکید شهردار تهران بر پیگیری و نهادینه شدن معماری اسلامی و ایرانی در بناهای شهری به خصوص شهر تهران کمیسیون طراحی شهری متشکل از سه کمیته تخصصی در شهرداری منطقه7 آغاز به کار کرد.

معاون شهرسازی و معماری منطقه7 با تشریح فعالیت‌های کمیته‌های تخصصی کمیسیون طراحی شهری این معاونت ادامه داد: سه کمیته طراحی شهری، نماهای شهری و برنامه‌ریزی و رفع مشکلات شهری با جلسات مستمر در راستای تحقق معماری اسلامی ایرانی تلاش می‌کنند.

پدرام اخوان در پایان از اقدامات جاری معاونت شهرسازی و معماری منطقه7 خبر داد و افزود: شناسایی
طرح‌های موضوعی، نیاز سنجی خدمات، تهیه طرح‌های اجرایی به صورت فنی و مهندسی، شناسنامه‌دار شدن و شناسایی معابر زیر6متر، بررسی زمین‌های مستعد بلند مرتبه‌سازی، گسترش فضای سبز روی بام، طراحی نرم‌افزار کنترل ساخت و ساز منطقه، پدافند غیرعامل و زلزله با کمک بخش خصوصی، اجرای مبحث 19مقررات ملی ساختمان، ایمنی کارگاه‌های ساختمانی، اصلاح نماها و مناظر شهری و اصلاح سیمای شهری با کنترل نماهای بلندمرتبه و همچنین طرح‌های موضعی برای جداره‌های ساختمان‌ها و معابر از جمله برنامه‌هایی است که در حوزه شهرسازی با نگاه معماری اسلامی ایرانی در دستورکار قرار دارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر