۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۷۶۵۵
رییس شبکه خبری پاکستان:
رییس شبکه خبری ˈسچ تی ویˈ (SUCH TV) پاکستان تاکید کرد: وضعیت اقتصادی ایران با اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی در مسیر رشد فزاینده تری قرار گرفته و استفاده از این رویکرد اقتصادی؛ امیدها برای تقویت معیشت و رسیدن به رفاه مردم را بیشتر می کند.
علامه سید ˈافتخار حسین نقویˈ دوشنبه در اسلام آباد گفت: دستورات آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی بیانگر توجه و بصیرت معظم له به تحولات اقتصادی در جهان و وضعیت معیشتی مردم است.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران در برابر مشکلات ایجاد شده بدست غربی ها و تحریم های غیرقانونی همواره از بیانات مقام معظم رهبری بهره برده و امروز ما شاهد پیشرفت و ترقی ایران در تمام بخش ها با استفاده از همین رویکرد اقتصاد مقاومتی می باشیم.

علامه نقوی بر این باور است: دولتها برای برون رفت از بحران های اقتصادی باید رویکرد بسیار موثر دولت و مردم ایران در مسیر خودکفایی، استفاده از ظرفیت های بومی و داخلی به ویژه عدم وابستگی به خارج را برای خود الگو قرار دهند و این امر برای کشورهایی که اقتصادشان با مشکلات عدیده ای روبروست ؛ یقینا راهگشاست.

وی تاکید کرد: با توجه به سیاست های اقتصادی دولت ایران و چشم انداز روشنی که مقام های این کشور در مسیر رفاه مردم و دستیابی به منافع ملی سیاست گذاری می کنند ایران در آینده ای نزدیک بعنوان یکی از کشورهای مهم اقتصادی در دنیا ؛ مطرح می شود.

سرپرست موسسه فرهنگی حضرت امام خمینی (ره) در پاکستان با بیان اینکه آمریکا سیاست های چندگانه در جهان امروز به اجرا در می آورد ؛ افزود: آمریکا به منظور تضعیف اقتصاد سایر کشورها توطئه های مختلفی انجام داده و می خواهد تا اقتصاد و ارزش دلار خود را بر جهان تحمیل کند.

این مقام رسانه ای در پاکستان , با هشداری به ملتها در جهان نسبت به رویکردهای متفاوت آمریکا تصریح کرد: آمریکایی ها برای پیشبرد سیاست های خود برنامه ریزی داشته و با هر کشوری به یک نوع برخورد می کنند.

افتخار حسین نقوی خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی مردم ایران را در مسیر پیشرفت و تقویت همه جانبه در امور خود هدایت کردند و امروز نیز ایرانیان تحت رهبری حضرت آیت الله خامنه ای توانسته اند در مقابله با چالش های اقتصادی در جهان پیروز شوند.

وی ادامه داد: ایران به هیچ کشوری از لحافظ اقتصادی وابستگی ندارد و این دستاورد بزرگی برای دولت و مردم این کشور محسوب می شود.

رییس شبکه خبری سچ تی وی پاکستان گفت: امروز ما شاهدیم که واشنگتن و کشورهای غربی بدنبال توسعه روابط سیاسی و اقتصادی با ایران هستند که این روند ؛ پیروزی سیاست های خارجی و اقتصادی دولت تهران را بازتاب می دهد.

عضو شورای ایدیولوژی اسلامی پاکستان (IIC) تاکید کرد: سران دولتهای کشورهای اسلامی به سیاست و رویکرد ایران در مسیر استفاده از ظرفیت های داخلی توجه کنند و اجازه ندهند تا آمریکا در پیشرفت اقتصادی مانع ایجاد کند.

وی با تاکید بر اینکه معتقدیم ایران در هیچ شرایطی هجمه های غرب را نمی پذیرد؛ گفت: جمهوری اسلامی به سرعت در بخش های مختلف در حال پیشرفت بوده و ایران پرچم دار کشورهای درحال توسعه در جهان است.

ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر