۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۰
کد خبر: ۷۵۱۰
فرماندار قروه گفت: پدافند غیرعامل باید در جامعه به یک فرهنگ تبدیل شود تا با ایجاد حساسیت در میان مردم و مسوولان، گام اساسی برای تقویت سیستم دفاعی و مصونیت سازی کشور در همه زمینه ها فراهم شود.


محمد رسول شیخی زاده در نشست پدافند غیرعامل شهرستان قروه افزود: بومی سازی تجهیزات دفاعی و فناوری ها مسئله ای مهم است و اگر تجهیزات دفاعی غیر قابل نفوذ و حرف اول را دنیا می زند به خاطر بومی بودن آن است.

وی گفت: در زمینه فناوری ها و تجهیزات حوزه پدافند غیرعامل باید از ظرفیت جوانان بومی استفاده شود.

شیخی زاده با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی با رویکرد ظلم ستیزی حرکت می کند و بر اصول و عقاید خود استوار است گفت: دشمنی و کینه دشمنان همچنان ادامه دارد لذا هوشیاری و دقت در برنامه ریزی و رعایت نکات مهم در هر حوزه ای که فعالیت می کنیم اهمیت فراوانی دارد.

وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل ارتقا پایداری و ابزار تسهیل مدیریت بحران است افزود: باید اقداماتمان را طوری انجام دهیم که موجب بازدارندگی شود و وقتی خود را از لحاظ علمی ارتقا دهیم بازدارندگی صورت گرفته است.

وی گفت: پدافند غیرعامل تضمین کننده امنیت پایدار کشور و راهی بسوی امنیت و آرامش در کشور است.

فرماندار قروه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص پدافند غیرعامل، رهنمودهای معظم له در این زمینه را نشانه اهمیت پدافند غیرعامل دانست و گفت: امروز اهمیت پدافند غیرعامل باید برای مسوولان شناخته شده باشد.

وی افزود: با تعامل و هم اندیشی سازمان ها و مسوولان بتوانیم گام های موثری در راستای تحقق پدافند غیرعامل و شکوفایی و حفظ و صیانت زیر بناهای کشور و تداوم فعالیت ها برداریم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر