۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۷۴۴۳
استاندار قزوین:
روزبه خاطرنشان کرد: البته سخنرانی و جلسات متعددی در حوزه پدافند عامل انجام شده است، ولی تا تحقق منویات مقام معظم رهبری راه زیادی در پیش است.
مرتضی روزبه استاندار قزوین در جلسه شورای اداری استان که با حضور رئیس سازمان پدافند کشور، نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، مدیران دستگاه های اجرایی در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: نگاه جدی و عمیق مقام معظم رهبری در حوزه پدافند عامل در سطح مدیران خرد، میانی و سطوح اقشار مرجع جامعه تبدیل به یک فرهنگ و رویه نشده است.

وی خاطرنشان کرد: البته سخنرانی و جلسات متعددی در حوزه پدافند عامل انجام شده است، ولی تا تحقق منویات مقام معظم رهبری راه زیادی در پیش است.

روزبه به خصومت دیرینه دشمنان نظام جمهوری اسلامی با ملت ایران اشاره کرد و گفت: در این راستا مقابله با تهدیدات دشمنان نظام نیازمند هوشیاری، دقت و برنامه ریزی تمامی دستگاه های اجرایی در سطح استانی و ملی هستیم.

وی اظهار کرد: استان قزوین بر اساس آمایش سرزمینی از موقعیت خاص و مهمی برخوردار است و مراکز صنعتی و بخش صنعتی استان موجب شده است که اهمیت رویکرد پدافندی در قزوین بیشتر از سایر استان ها باشد و این مهم همت شبانه روزی و توجه ویژه مسئولان را می طلبد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر