۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۷۴۴۱۹
سردار رحیمی خبر داد؛
رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا و فرمانده قرارگاه نوروزی امین، از اجرای طرح های سراسری پیشگیری ومقابله با مفاسد اقتصادی در نوروز ۱۴۰۳ و کشف ۴۹۰ میلیارد ریال انواع جرایم اقتصادی خبرداد.

به گزارش پایداری ملی به نقل از مهر، سردار حسین رحیمی، با حضور در قرارگاه نوروزی امین پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: پلیس امنیت اقتصادی با رصد دقیق مسائل و موضوعات اقتصادی کشور با اقتدار با مجرمان و مفسدان اقتصادی که برای کسب سودهای کلان به دنبال اقدامات مجرمانه خود (قاچاق کالا و …) هستند، مقابله خواهد کرد.

وی افزود: با عنایت به تقارن ماه نزول قرآن و عید سعید نوروز، پلیس امنیت اقتصادی فراجا اجرای طرح‌های سراسری پیشگیری و مقابله با مفاسد اقتصادی در این ایام را در دستور کار خود قرار داده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا تصریح کرد: کارگاهان پلیس امنیت اقتصادی طی ۲۴ ساعت گذشته با تشکیل ۸۷ تیم بازرسی از تعداد ۲۷۱ نشانگاه اقتصادی بازدید و چندین مرکز متخلف توزیع اقلام اساسی را شناسایی کردند.

سردار رحیمی اضافه کرد: در این بازدیدها تعداد ۱۶۰ متهم جرایم اقتصادی و قاچاق کالا و ارز، شناسایی و دستگیر که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی با اشاره به اینکه ارزش پرونده‌های مکشوفه ۴۹۰ میلیارد ریال است، گفت: پلیس امنیت اقتصادی با تاسی از فرمایشات امام خامنه ای (مدظله العالی) و نامگذاری سال «جهش تولید با مشارکت مردم» با تمام وجود تلاش می‌کند تا با برنامه‌ریزی مناسب و همکاری صاحب‌نظران و مشارکت عملی فعالان اقتصادی، زمینه تحقق این شعار مهم را به بهترین وجه فراهم کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر