۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۴
کد خبر: ۷۳۷۷
به منظور ایجاد آمادگی بیشتر و سنجش میزان آمادگی کارکنان و تجهیزات و همچنین ایجاد هماهنگی بیشتر با سازمان های امدادی و مناطق معین، مانور پدافند غیرعامل و واکنش در شرایط اضطراری در تاسیسات انبار نفت چابهار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار، این مانور طبق برنامه ریزی به عمل آمده ازسوی کارکنان عملیاتی این انبار و با همکاری سازمان های آتش نشانی و اورژانس، فرمانداری، نیروی انتظامی، نیروی مقاومت بسیج، شهرداری، سازمان بنادر و دریانوردی، هلال احمر و با دعوت از مناطق معین ( زاهدان، کرمان و هرمزگان ) برگزار شد.

به گزارش رسیده، این مانور در چهار مرحله زلزله، اطفای حریق در باند مخازن، سکوی بارگیری و مخازن سوخت هوایی JP4 به اجرا درآمد که نحوه  اجرا و عملکرد کارکنان انبار نفت در مواجهه با خطرات احتمالی با توجه به موقعیت حساس انبار مورد سنجش قرار گرفت.

روشنی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار در پایان مانور گفت : تمامی نیروهای امداد و نجات شهرستان همکاری و هماهنگی مطلوبی در اجرای این مانور داشتند به طوری که عملکرد آنها در این مانور بسیار رضایت بخش و تاثیر گذار بوده است.

 
 

 
 

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر