۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۷۳۴۵۳
با حضور معاون سلامت سازمان پدافند غیرعامل کشور در زنجان انجام شد
همایش پدافند غیرعامل در نظامت سلامت با حضور جمعی از رؤسای دانشگاه‌ها و معاونین سلامت و اساتید ملی و قطب منطقه شش کشوری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان برگزار شد.

به گزارش پایداری ملی، همایش پدافند غیرعامل در نظام سلامت با حضور، دکتر علی محمد لطیفی؛ معاون سلامت سازمان پدافند غیرعامل کشور، دکتر جعفر میعادفر؛ رییس کمیته پدافند غیرعامل وزارت بهداشت، دکتر حسن بختیاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان، جمعی از رؤسای دانشگاه‌ها و معاونین سلامت و اساتید ملی و قطب منطقه شش کشوری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان برگزار شد.

تشریح و تبیین اهداف پدافند غیر عامل در نظام سلامت، تبیین تهدیدات نوین در حوزه زیستی، شیمیایی، پرتویی، تبیین مخاطرات باروری و جوانی جمعیت با تاکید بر ماده ۶۵ قانون جوانی جمعیت، ارایه راهکار‌های مناسب در تهدیدات زیستی، ایجاد آمادگی در راستای مدیریت بهینه تهدیدات متعارف و نامتعارف و پیاده سازی نظام پاسخ در شرایط اضطراری از جمله محور‌های بود که دراین همایش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در حاشیه این همایش نیز کارگاه‌های جانبی با موضوعات اصول سناریو نویسی و تدوین سناریو، پاسخ به طغیان بیماری و تهدیدات زیستی، اصول مدیریت تهدیدات سایبری، پاسخ پیش بیمارستانی و بیمارستانی به حوادث شیمیایی و پرتوی برگزار شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر