۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۷۳۱۰۴
سرپرست معاونت امور زیربنایی سازمان پدافند غیرعامل کشور مطرح کرد
سرپرست معاونت امور زیربنایی سازمان بر ضرورت پیش بینی سازوکار‌های لازم جهت جلوگیری از انتقال بیماری به کشور و حصول اطمینان از سلامت زائرین در زمان بازگشت زائرین اربعین در قالب نظام دیده بانی و مرزبانی زیستی کشور تاکید کرد.

به گزارش پایداری ملی، مصطفی طزری، سرپرست معاونت امور زیربنایی سازمان پدافند غیرعامل کشور به منظور ارزیابی اقدامات انجام شده در حوزه امور زیربنایی استان خوزستان و منطقه ازاد اروند در منطقه حاضر و ضمن دیدار با مسئولین حوزه‌های زیرساختی استان از میزان پیشرفت پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی بازدید کرد.

جلسه با دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور، مدیرعامل منطقه آزاد اروند و حضور در نشست شورای پدافند غیرعامل منطقه و بازدید از مراحل ساخت پل شهدای اروند، مقاوم‌سازی پل آزادی، پایانه مرزی شلمچه، زیرساخت‌های اقتصادی استان و طرح جامع منطقه از جمله برنامه‌های ایشان و هیئت همراه در این ماموریت بود.

حضور در جلسه ستاد اربعین پایانه مرزی شلمچه به عنوان دومین مرز پرتردد در ایام اربعین و بررسی اقدامات انجام شده در چارچوب دیده‌بانی زیستی از دیگر اقدامات صورت گرفته در این بازدید بود.

طزری در این بازدید‌ها با اشاره به ضرورت ارتقای آمادگی‌ها به عنوان عامل اصلی بازدارندگی در برابر تهدیدات، ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده بر لزوم پیش بینی سازوکار‌های لازم جهت پایش زائرین در زمان برگشت به کشور جهت جلوگیری از انتقال بیماری به کشور تاکید کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر