۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۷۲۷۵
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مردم آذربایجان:
صبح امروز در آستانه سالروز قیام تاریخی ۲۹ بهمن ۵۶ مردم تبریز، هزاران نفر از مردم این شهر با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) دیدار کردند.
به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری،صبح امروز در آستانه سالروز قیام تاریخی 29 بهمن سال 1356 مردم تبریز، هزاران نفر از مردم این شهر با حضرت آیت‌‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) دیدار کردند.

** پیام راهپیمایی 22 بهمن استقامت و وحدت بود

ایشان در این دیدار فرمودند: از ملت بزرگ ایران به خاطر شکوه و عظمتی که از اقتدارشان در روز 22 بهمن نشان دادند، تشکر می کنم. زبان از توصیف و تقدیر و تشکر عاجز است. راهپیمایی 22 بهمن دو پیام مهم داشت، استقامت و وحدت؛ استقامت یعنی مردم روی آرمان‌های انقلاب ایستادگی دارند.

رهبر معظم انقلاب افزودند: در درجه اول باید جبه سپاس و ستایش را در برابر پروردگار عالم به خاک بساییم که محول دل ها و مقلب نیت ها بود. همه چیز با اراده پروردگار است.


**عده ای سعی نکنند آمریکا را دولت انسان دوست معرفی کنند

رهبر معظم انقلاب همچنین با بیان این که پیام سلبی انقلاب این است که ما تسلیم زورگویی نظام سلطه نمی شویم، افزودند: یک عده سعی نکنند چهره آمریکا را بزک کنند و آن را به عنوان یک دولت علاقمند و انسان دوست معرفی کنند. اگر هم سعی کنند، بی فایده است.

ایشان اضافه کردند: پیام شعارهای مردم، استقامت بر روی آرمان‌های انقلاب و وحدت بود، دولت آمریکا مظهر نظام سلطه است؛ ملت ایران تأکید کرد هرگز تسلیم زورگویی و باج‌خواهی آمریکا نخواهد شد.

رهبر معظم انقلاب فرمودند: یک عده سعی نکنند با بزک کردن چهره آمریکا زشتی‌ها، وحشت آفرینی‌ها و خشونت‌ها را از چهره آمریکا بزدایند؛ کشتار انسان‌های بی‌گناه، حمایت از دیکتاتورها و رژیم صهیونیستی در سیاهه اعمال دولت آمریکا ثبت است.

ایشان افزودند: رئیس‌جمهور آمریکا با کمال وقاحت از فتنه‌گران در سال 88 حمایت کرد و اخیراً هم  دارد حمایت می‌کند.



**به مذاکره خوشبین نیستم اما مخالفتی هم ندارم

حضرت آیت الله خامنه ای در ادامه به مذاکرات هسته ای اشاره کردند و فرمودند: بعضی از مسوولان آن دولت [دولت قبلی] و این دولت فکر می کنند اگر در موضوع هسته ای مذاکره کنند مساله حل می شود، در سخنرانی اول سال هم گفتم که من به مذاکره خوشبین نیستم و به جایی نمی رسد ولی مخالفتی هم ندارم.

خبر تکمیلی متعاقبا ارسال می شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر