۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۷۲۳۸
شرکت Fazio Mechanical Services از بزرگترین تولیدکنندگان سیستم‌های تهویه متبوع به نقش خود در هک شدن این دستگاه‌ها و حمله به شرکت Target با هدف سرقت اطلاعات محرمانه ۱۱۰ میلیون کاربر اعتراف کرد.
به نقل از د اینکوئیرر، شرکت Fazio با انتشار بیانیه‌ای توضیح که در این اقدام قصد دسترسی به اطلاعات فراوانی را نداشته است. اما با همکاری مرکز Target به صورت‌حساب‌های الکترونیکی، قراردادهای منعقد شده و سیستم‌های مدیریت پروژه دسترسی پیدا کرده است.

شرکت Fazio توضیح داد که Target تنها شرکتی بوده است که این اقدامات را برای آن‌ها انجام می‌داد و طی این اقدام فقط مرکز فروش این محصولات در کشور آمریکا مورد هدف قرار گرفت.

در این بیانیه که توسط "روس فازیو"(Ross Fazio) مدیرعامل این شرکت امضا و تایید شده است گفته شد: «ما همانند شرکت Target قربانی حملات سایبری و عملیات‌های امنیتی شدیم».

در ادامه این بیانیه نوشته شد: «ما همکاری‌های گسترده‌ای را با سازمان اطلاعاتی و شرکت Target آغاز کرده‌ایم تا بتوانیم هرگونه عواقب ناشی از این اقدام را پیش‌بینی کنیم و تا بتوانیم ایمنی مشتریان و شرکت‌های تحت پوشش خود را افزایش دهیم و جلوی آسیب‌پذیری‌های بیشتر آن‌ها را بگیریم».

مدیر شرکت Fazio توضیح داد که هک شدن این سیستم‌ها در تاریخ 15 نوامبر 2013 و با استفاده از اعتبارنامه‌های سرقت شده شبکه‌ای صورت گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر