۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۷۱۸۲۲
رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران:
رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران با اشاره به مسئولیت شهرداری تهران برای تهیه پیوست‌های پدافند غیرعامل گفت: این پیوست‌ها یا تهیه نشده و یا در دستور کار نیست.

به گزارش پایداری ملی به نقل از مهر، احمد صادقی در صد و بیست و دومین جلسه شورای شهر تهران ضمن تقدیر از معاونت منابع انسانی شهرداری بابت اجرای بسته خرسندساز گفت: روز اول نگران اجرای بندها بودم و به همین دلیل برنامه را پیگیری کردم و شاهد این هستم که در حال اجراست و پرداخت تسهیلات با سود کم بهره از پنج هزار نفر گذشته و غیر قابل رقابت با دیگر دوره‌های مدیریت شهری است.

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران با بیان اینکه در ایام سالگرد سانحه ساختمان پلاسکو هستیم، خاطرنشان کرد: ۱۶ آتش نشان در این حادثه به شهادت رسیدند و به همین دلیل مقام معظم رهبری از این آتش نشانان، به عنوان شهدا نام بردند و همین باعث شد شورای اسلامی شهر تهران در هفتم بهمن ماه سال ۱۳۹۶ تشکیل کمیته ارتقا ایمنی ساختمان‌های تهران را پیگیری کند و کمیسیون نظارت و حقوقی شورا مسئول این کمیته شد اما هنوز اقدام خاصی انجام نشده است.

وی تأکید کرد: قرار بوده شهرداری پیوست‌های پدافند غیرعامل را تهیه کند اما تهیه نشده و یا در دستور کار نیست و اگر تهیه شده شهرداری تهران باید گزارش لازم را در این خصوص ارائه دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر