۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۷۱۷۶۱
معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور در شورای پدافند غیرعامل استان البرز:
معاون هماهنگ کننده و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه خط قرمز ما در پدافند غیرعامل مردم هستند، گفت: استان البرز در تهیه و تدوین طرح جامع پدافند غیر عامل پیشتاز بوده و باید برش های مرتبط با دستگاه های اجرایی و خدمات رسانه استان نیز احصا و اجرایی شود.

لزوم دشمن شناسی و جهاد تبیین برای مقابله با جنگ ترکیبی

به گزارش پایداری ملی، سردار رسول رحیمی در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان که روز یکشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به ویژگی های جنگ ترکیبی که توسط دشمن برنامه ریزی شده، افزود: استان البرز دارای شرایط استراتژیک و ویژه ای است بنابراین تحقق جهاد تبیین، لزوم دشمن شناسی و بصیرت نافذ، شجاعت و صراحت برای مقابله با این جنگ ترکیبی ضرورت دارد.

وی ادامه داد: دشمن با پنهان کردن جلوه های امیدبخش، یاس آفرینی در جوانان، بزرگ نشان دادن عیوب و تحقیر دستاوردها، تخریب شخصیت ها، دامن زدن به موضوعات قومی و قبیله ای، ایجاد اختلال در زیرساخت های با اهمیت و خدمات رسان، تحریم و ایجاد نارضایتی در مردم، متزلزل سازی اتحاد مردم و... این جنگ را ترتیب داده است.

سردار رحیمی گفت: بر این اساس باید همواره هوشیار باشیم و آگاهی بخشی به جامعه را در صدر برنامه های خود قرار دهیم. وی با بیان اینکه خط قرمز ما در پدافند غیرعامل مردم هستند، افزود: استان البرز در تهیه و تدوین طرح جامع پدافند غیر عامل پیشتاز بوده و باید برش های مرتبط با دستگاه های اجرایی و خدمات رسانه استان نیز احصا و اجرایی شود.

معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی باید دستگاه ها یک درصد بودجه خود را در راستای پدافند غیرعامل صرف کنند و عدم تحقق این امر ترک فعل محسوب می شود.

وی با تشریح اهداف پدافند غیرعامل، محصور سازی و صیانت از دستگاه های اجرایی استان، رصد و پایش تهدیدات متصور در استان و تهیه برنامه حفاظت از زیرساخت های استان را از جمله این برنامه ها اعلام کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر