۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۷۱۵۸۱
در نشست مدیران پدافند غیرعامل شهری تاکید شد؛
معاون امور شهری سازمان پدافند غیرعامل کشور هدف از برگزاری نشست مدیران حوزه شهری را تشریح وظایف شهرداری ها در حوزه پدافند غیرعامل در نظام نامه های ابلاغی پدافند غیرعامل عنوان کرد.

به گزارش پایداری ملی، مهندس اسدالله کریمی معاون امور شهری سازمان پدافند غیرعامل کشور در حاشیه نشست مدیران پدافند شهری که با حضور سردار غلامرضا جلالی رئیس و مدیران سازمان پدافند غیرعامل کشور و جمعی از مدیران پدافند غیرعامل شهرداری های سراسر کشور برگزار شد، اظهار داشت: از اهداف برگزاری این نشست تبیین مفاهیم کلی پدافند غیرعامل در حوزه شهری و همچنین طرح موضوع و آشنایی مدیران شهری با ابلاغیه های مصوب شده از سوی دولت، ستاد کل نیروهای مسلح و همچنین مجلس شواری اسلامی در حوزه پدافند شهری است.

وی همچنین یکی دیگر از اهداف برگزاری این نشست را تشریح وظایف شهرداری ها در حوزه پدافند غیرعامل در نظام نامه های پدافند زیستی و شیمیایی عنوان کرد.

معاون شهری سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اهمیت موضوع تداوم کارکردها ضروری و خدماتی رسانی در دستگاه های اجرایی از جمله شهرداری ها خاطر نشان کرد: رعایت نظام پدافند شیمیایی و نظام پدافند سایبری و موضوع امادگی و برگزاری رزمایش ها از جمله موضوعات مورد تاکید در این نشست بود.

گفتنی است در این نشست همچنین گزارشی از توافقات صورت گرفته از سوی سازمان پدافند غیرعامل کشور و شهرداری از ابتدای سال جاری و همچنین اقدامات مدیران شهری در حوزه پدافند غیرعامل ارائه شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر