۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۷:۵۱
کد خبر: ۷۱۵۶
مدير كل پدافند غيرعامل آذربايجان‌غربي:
مدير كل پدافند غيرعامل آذربايجان‌غربي گفت: تمركز پزشكان در كوچه خان‌باباخان اروميه بار ترافيكي زيادي را در شهر ايجاد كرده است.

فضل‌الله نوروزي افزود: طرح دهكده سلامت با انتقال بخش عمده‌اي از پزشكان مستقر در كوچه خان‌باباخان به خارج از شهر بار ترافيكي ايجاد شده در خيابان امام (ره) اروميه را كاهش خواهد داد.

وي تصريح كرد: هدف اين از طرح سهولت دسترسي به مراكز درماني است البته تمامي پزشكان به طور كامل از آن محل خارح نخواهند شد.

مدير كل پدافند غيرعامل آذربايجان‌غربي در ادامه گفت: اگر خيابان امام (ره) داراي عرض 32 متري بود و يا سه پاركينگ طبقاتي در آن وجود داشت مشكلات فعلي به وجود نمي‌آمد.

وي در پاسخ به سوالي مبني بر مشكلات احتمالي تمركز مجدد پزشكان در دهكده سلامت اظهار كرد: تمامي پزشكان شهر در اين مكان مستقر نخواهند شد و قطعا شهروندان مي‌توانند از مراكز درماني متعددي كه در سطح شهر وجود دارند استفاده كنند، مهمترين علت احداث اين دهكده كاهش بار ترافيك در مركز شهر اروميه است كه با اين طرح رفع خواهد شد.

نوروزي در رابطه با برنامه‌هاي فرهنگي اداره كل پدافند غيرعامل آذربايجان غربي گفت: برگزاري همايش‌ براي مديران و فرهنگ‌سازي و آشنا ساختن مردم با پدافند غيرعامل از طريق مدارس، رسانه‌ها و ساخت فيلم و انيميشن از برنامه‌هاي فرهنگي اين اداره كل در سال آتي است.

مدير كل پدافند غيرعامل آذربايجان‌غربي ضمن تاكيد بر لزوم اجرايي شدن دقيق شدن مبحث 21 قانون مقررات ملی ساختمان با همكاري نظام مهندسي، خاطرنشان كرد: ساختمان‌‎ها بايد به اندازه كافي مقاوم‌سازي شوند و براي آن‌ها برق اضطراري در نظر گرفته شود، همچنين طراحي‌هاي ساختماني بايد به نحوي صورت بگيرد كه داراي مشكل نباشد براي مثال در ساختمان‌هايي كه در جوار خيابان قرار دارند نبايد از نماي شيشه‌اي استفاده كرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر