۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۲
کد خبر: ۷۱۴۴
رییس پژوهشگاه مواد و انرژی :
رییس پژوهشگاه مواد و انرژی در مراسم بزرگداشت دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی در این پژوهشگاه گفت: کشور ایران با تکیه بر علم و فناوری خود بیمی از تهدیدها و تحریم ها ندارد.
علی اصغر توفیق در این مراسم ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: کشور ما با گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان با عظمت و قدرت ایستاده است و بیمی از تهدیدها و تحریم ها ندارد.

وی به پیشرفت علم و فناوری در کشور اشاره کرد و افزود: هراس بیگانگان از کشور ایران تنها از یک سرزمین نیست بلکه هراس از انسان های نابغه و دانشمند ایران است و آنها از استعدادها و پیشرفت علم و فناوری که در کشور وجود دارد، بیم و هراس دارند.

رییس پژوهشگاه مواد و انرژی از اعضای هیات علمی و کارکنان این مجموعه پژوهشی خواست تا از دستاوردهای انقلاب اسلامی محافظت و برای رفع نیازهای پژوهشی و فناوری کشور تلاش کنند.

در ادامه مراسم حجت الاسلام نبی الله فضلعلی نماینده ولی فقیه در این پژوهشگاه با تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: شهید مطهری پس از بازگشت از پاریس وجود چهار ایمان را در امام (ره) برشمردند وگفتند که ایمان واقعی به خدا ( آمن برب) ، ایمان به هدف ( آمن به هدفه)، ایمان به طریق و روش (آمن به سبیله) و ایمان به مردم خود ( آمن به قومه) از خصلت های بارز امام خمینی(ره) بود.

نماینده ولی فقیه در پژوهشگاه خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با سه ضلع دین، مردم و رهبری شکل گرفت و بنا به فرموده امام(ره) این انقلاب معجزه بزرگ قرن بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر