۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۷۱۰۷
فرماندار فیروزکوه:
فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: فعالیت‏ها در حوزه پدافند غیرعامل در شهرستان فیروزکوه تقویت می‏شود.

ابوالقاسم مهری ظهر امروز در گفت‏گو با خبرنگاران اظهار داشت: مقوله پدافند غیرعامل با مدیریت بحران تفاوت دارد و باید به این بخش بیش از این‏ها توجه شود.

مهری بیان کرد: در مجموع، بحث پدافند غیرعامل و اهمیتش این است که در انجام فعالیت‏ها، برنامه‏ریزی‏ها و اقدامات مختلف، اصول و قواعد را رعایت کنیم.

وی افزود: هر شهرستان بر اساس فرمولی که در دیدگاه‏های راهبردی دارد، باید به فعالیت‏های خود در حوزه پدافند غیرعامل رشد دهد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: فضای محیطی و فیزیکی ساختمان‏های اداری در شهرستان فیروزکوه نیاز به نگاه کاربردی و کارشناسی دارد و باید ضعف‏ها و فقدان‏های موجود را بررسی کرد و به بهبود آنها پرداخت.

مهری گفت: جلساتی که با حضور مسئولان فرادستی استان تهران برگزار می‏شود، در پیشبرد برنامه‏ها و اقدامات بسیار موثر است.

وی تصریح کرد: استمرار و تداوم برگزاری چنین جلساتی را باید مورد توجه قرار دهیم؛ چون در این جلسات است که با هم‏اندیشی دستگاه‏ها و مسئولان استانی، مسائل مورد بحث و بررسی قرار می‏گیرد و خروجی و نتایج مثبتی به دنبال خواهد داشت.

فرماندار شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: علاقه‏مند هستیم تا در جمع‏بندی برنامه‏های یک ساله بودجه، با اصول، قواعد و فرمول پدافند غیرعامل به اولویت‏بندی برنامه‏ها و فعالیت‏های شهرستان فیروزکوه بپردازیم.

مهری اضافه کرد: با تلاش و هماهنگی صورت گرفته بین دستگاه‏های اجرایی شهرستان فیروزکوه در هفته پدافند غیرعامل، برنامه‏های این شهرستان از بهترین برنامه‏ها در سطح استان تهران معرفی شد و این امتیاز و افتخار بزرگی در سال 92 برای شهرستان فیروزکوه است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: این موفقیت موجب ایجاد انگیزه و تلاش مضاعف در هماهنگی و اجرای برنامه‏ها در سال‏های آتی می‏شود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر