۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۷۰۶۳
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه همدان:
معصومی با اشاره به اهمیت برنامه پدافند غیر‌عامل تصریح کرد:‌ توجه به برنامه پدافند غیرعامل برای پایداری خدمات بهداشتی درمانی شهرستان‌ها ضروری است.
دکتر "حبیب‌الله معصومی"رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه همدان اظهار کرد: برنامه‌های مقابله با بحران باید جدی گرفته شود و لازم است کارگروه‌های مرتبط در این زمینه تشکیل شود.

وی با اشاره به اهمیت برنامه پدافند غیر‌عامل تصریح کرد:‌ توجه به برنامه پدافند غیرعامل برای پایداری خدمات بهداشتی درمانی شهرستان‌ها ضروری است.

دکتر معصومی با بیان گزارش در استفاده از آمبولانس فوریت‌ها برای انتقال بیماران از شهرستان‌ها به مرکز استان، بر لزوم پاسخگویی پزشکان برای ایجاد زحمت برای انتقال بیماران و برنامه‌ریزی برای کاهش انتقال بیماران تأکید کرد.

وی از اعزام 400 بیمار به طور میانگین از شهرستان‌های تابعه همدان خبر داد و گفت: نرم‌افزاری برای ثبت ورودی‌ها و خروجی‌ها راه‌اندازی شده است.

دکتر معصومی اضافه کرد:‌ وظیفه انتقال بیمار به بیمارستان رایگان بوده، اما استقرار نیروهای مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی برای مسابقات و برنامه‌های مناسبتی باید مبالغی دریافت شود.

وی آموزش‌های لازم به مدیران به علت پاسخگویی آنها به مراجع مختلف را ضروری خواند و افزود: همه شبکه‌های بهداشت و درمان استان باید نماینده کارآفرینی داشته باشند تا از سرگردانی مردم جلوگیری شود.

‌معصومی از در اختیار قرار دادن آمبولانس پایگاه تویسرکان خبر داد و تعامل همه شبکه‌ها را برای بهبود وضعیت خدمت‌رسانی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خواستار شد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر