۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
کد خبر: ۶۹۳۱۴
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: گردوغبار از روز جمعه وارد استان شده و روز یک‌شنبه از آسمان مازندران خارج می‌شود اما که به‌طور حتم تاثیرات منفی خود را به همراه خواهد داشت.
به گزارش پایداری ملی به نقل از فارس، سیدمحمدرضا رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران با بیان اینکه طی رو  گذشته شاهد وقوع پدیده گرد و غبار در استان بودیم،اظهار کرد: مشخص شده این مشکل ناشی از شکل‌گیری جبهه‌های گرد و غبار بین دو کشور سوریه و عراق بوده اما اینکه چرا به مازندران رسیده است جای سوال دارد؟!

وی با بیان اینکه در وقوع پدیده گردوغبار در استان چندین عامل دست به دست هم داده است، گفت: با ورود گرد و غبار میزان دید افقی در روز گذشته و همچنین روز جاری در مناطق کوهستانی و ارتفاعات مازندران نیز کاهش یافته است.

مدیرکل هواشناسی مازندران بیان کرد: گردوغبار از روز جمعه وارد استان شده و روز یک‌شنبه از آسمان مازندران خارج می‌شود که به‌طور حتم تاثیرات منفی خود را به همراه خواهد داشت.

این مسوول با تاکید بر ضرورت وجود تجهیزات برای سنجش پدیده‌های گردوغبار میزان آلودگی در مازندران، خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه تجهیزات نداریم کاری از دست‌مان برنمی آید و قادر به اندازه‌گیری میزان آلایندگی نیز نیستیم.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر