۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۰
کد خبر: ۶۸۳۰
معاون آبفای خراسان جنوبی:
معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از اجرای طرح اگو خبر داد و گفت: این سیستم بازیافت فاضلاب شهری در طبس مطمئن ترین سیستم است.
مهدی هاشمی‌مقدم در جلسه برنامه ریزی اجرای طرح بازیافت فاضلاب شهری طبس، اظهار کرد: مطالعات توجیهی طرح فاضلاب شهری طبس در سال 86 انجام شده است که با توجه به اینکه بحث پدافند غیرعامل و عوامل زیست محیطی به آن اضافه شده است، این طرح باید به روز رسانی شود.

وی افزود: سیستمی که برای طبس طرح ریزی شده مطمئن ترین پساب قابل کنترل را خواهد داشت و شرایط مناسبی نیز از جمله بافت خاک موجود و شیب ملایم و عوامل دیگر در شهرستان طبس برای اجرای این طرح مهیا است.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از همراهی مسئولان شهرستان قدردانی و بیان کرد: ما نیز علاقمند به انجام سرمایه گذاری در شهرستان طبس و ارائه خدمت در راستای ادای دین خود به مردم هستیم.

هاشمی مقدم تصریح کرد: در اجرای طرح اگو از سیستم جدید بیولک استفاده می کنیم که این سیستم یک تکنولوژی جدید بدون بو است و تصفیه خانه آن در هر جایی قابل احداث است.

معاون استاندار و فرماندار طبس نیز با تأکید بر ضرورت اجرای طرح اگو، گفت: ضرورت احداث چنین طرح زیرساختی با توجه به محدودیت منابع آبی و کاهش آب های زیرزمینی بر کسی پوشیده نیست و مجموعه شهرستان طبس و تمامی مدیران مرتبط از این طرح استقبال کرده و آمادگی خود را برای هرگونه همکاری اعلام می کنند.

طالبیان مقدم افزود: شهرستان طبس منطقه ای با توانایی های معدنی بالا است و با توجه به توسعه معادن، نیاز به آب خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم با مدیریت و بازیافت آب فاضلاب و اجرای طرح اگو در شهرستان از هدر رفت آب جلوگیری کرده و آن را به چرخه اقتصاد، صنعت، معدن و کشاورزی بازگردانیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر