۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۶۷۳۵۷
نماینده عالی دولت در استان البرزبه مناسبت نکوداشت «هفته پدافند غیرعامل»، پیامی صادرکرد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، متن پیام شهبازی به این شرح است:

امروزه با توجه به شرایط موجود کشور، تهدیدات در حال تغییر و تحولات اساسی است در این وضعیت توجه اصولی به مبانی پدافند غیرعامل باعث بازدارندگی دفاعی در برابر تهدیدات و اقدامات دشمن می‌شود و چنان‌چه تفکر مدیریتی یک مجموعه‌ی بر مبنای رعایت هر چه بیشتر اصول پدافند غیرعامل استوار شود، آینده‌ی پایدارتری در انتظار مجموعه خواهد بود.
بدون شک پدافند غیرعامل یکی از پایدارترین روش هایی است که بسترهای مصون‌سازی، پایداری، امنیت و کاهش آسیب‌پذیری را در جامعه فراهم می‌سازد.
پدافند غیرعامل مطابق با اهداف بلند گام دوم انقلاب اسلامی با رویکرد ویژه دولت مردمی در افق پیش روی خود تلاش دارد تا کشور را از تمامی تهدیدات دشمن که امروز به شکل‌های نوین و پیچیده مطرح است، خنثی کند.
در این راستا انتظار می‌رود فرمانداران، شهرداران و مدیران دستگاههای اجرایی استان اجرای الزامات پدافند غیر عامل را با آینده نگری و دور اندیشی مورد اهتمام قرار داده و با برنامه ریزی مناسب و مطلوب، آمادگی خود را برای مقابله با توطئه های دشمنان ارتقاء بخشند.   
اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن هفته پدافند غیرعامل، با توجه به تقارن اولین روز این هفته با روز بسیج دانش آموزی و نوجوان، یاد و خاطره تمامی شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای دانش آموز؛ شهید محمد حسین فهمیده، شهید بهنام محمدی و شهید رضا پناهی  را گرامی می دارم.
 


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر