۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷
کد خبر: ۶۶۶۴۴
بر اساس تازه‌ترین تصمیم هیئت وزیران امارات، نام ۳۸ فرد و شرکت در فهرست افراد و شرکت‌های حامی تروریسم این کشور قرار گرفت.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری رسمی امارات (وام)، هیئت وزیران امارات 38 فرد و شرکت را  در فهرست افراد و شرکت‌های حامی تروریسم این کشور قرار داد.

هیئت وزیران امارات اعلام کرد که این تصمیم را در راستای تلاش برای هدف قرار دادن و تعطیل کردن شبکه‌های مرتبط با تأمین مالی تروریسم و فعالیت‌های مرتبط با آن اتخاذ کرده است.

هیئت وزیران امارات از کلیه دستگاه‌های نظارتی خواسته است که در کمتر از 24 ساعت، اقدامات لازم درباره این افراد و شرکت‌ها را بر اساس قوانین جاری این کشور انجام دهد.

بر اساس این گزارش، شهروندانی از امارات، لبنان، عراق، هند، یمن، ‌افغانستان، سوریه، نیجریه و ایران بین افرادی که امارات آنها را در فهرست افراد و شرکت‌های حامی تروریسم قرار داده است، دیده می‌شود.

«مهدی عزیزالله کیاستی»، «فرشاد جعفر حاکم‌زاده»، «سید رضا سیدمحمد قاسمی»، «محسن حسن کارگر حجت» و «ابراهیم محمود احمد محمد» از جمله شهروندان ایرانی هستند که در این فهرست امارات قرار گرفته‌اند.

هیئت وزیران امارات در حالی این تصمیم را اتخاذ کرده است که حمایت این کشور از گروه‌های تروریستی در بخشی از کشورهای منطقه بر کسی پوشیده نیست، از سوی دیگر مشارکت این کشور در جنگ علیه یمن که هزاران شهید و زخمی به‌جا گذاشته است، گواهی بر تروریست بودن حکومت امارات است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر