۰۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۹
کد خبر: ۶۶۴۹
مدیرکل پدافند غیرعامل استان البرز:
مدیرکل پدافند غیرعامل استان البرز گفت: پدافند غیرعامل باید پژوهش‌محور و تخصصی باشد.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری البرز، سید‌شهاب‌الدین حسینی اظهار کرد: پدافند غیرعامل فتوایی دینی و در عین حال وظیفه‌ای سیاسی است که با توجه به نوپا بودن آن باید در این عرصه بسیجی‌وار و با همتی بالا تلاش کرد.

وی افزود: طرح‌های تصویب شده در کارگروه‌های پدافند غیرعامل باید پژوهش‌محور و تخصصی باشد تا در جلسات فصلی شورای پدافند غیرعامل که با حضور استاندار و معاونان استانداری تشکیل می‌شود، ارائه شده و به تصویب برسد.

این مسئول خاطرنشان کرد: هر دستگاه می‌تواند 3 درصد از بودجه خود را به پدافند غیرعامل اختصاص دهد و در این راستا در صورت کسری بودجه در صورتی که طرح‌های ارائه شده از اهمیت و ضرورت بالایی بر‌خوردار باشد می‌توان پس از برآورد هزینه‌ها، طرح‌ها را در جلسات فصلی شورای پدافند غیرعامل مطرح کرد.

*سازمان هلال احمر به عنوان رئیس کارگروه امداد و نجات معرفی شد

در این جلسه به پیشنهاد مدیرکل پدافند غیرعامل استان البرز و پس از اخذ اکثریت آرا، سازمان هلال احمر به عنوان رئیس کارگروه امداد و نجات استان معرفی شد.

به گفته حسینی، با استفاده از تجارب سایر استان‌ها باید به تهیه و تدوین برنامه‌ای منسجم و تخصصی پرداخت تا علاوه بر تبیین جایگاه پدافند غیرعامل در تمامی امور بتوان بسترهای لازم را برای ارائه خدمات مناسب به مردم فراهم کرد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر