۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۶۶۳۱
دوره آموزشي يک روزه پدافند غيرعامل ویژه مدیران مدارس و مجتمع های آموزشی و پرورشی شهرستان پلدختر در محل مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.
مدیرکل پدافند غیر عامل استان لرستان صبح سه شنبه در این دوره و کارگاه آموزشی در پلدختر گفت: بیش از 100 نفر از مدیران مدارس و مجتمع های آموزشی و پرورشی این شهرستان در جریان این دوره آموزشی به صورت تخصصي و کارشناسي با مسئله پدافند غير عامل آشنا می شوند.

ناصر سپهوند افزود: این دوره آموزشی در دو بخش عمومی و تخصصی و با استفاده از اساتید مجرب و کارشناسان متخصص در امور پدافند غیر عامل به مدت یک روز و در محل سالن کنفرانس آموزش و پرورش در پلدختر برگزار شد.

وی افزود: اداره کل پدافند غیرعامل استانداری تلاش کرده تا با برگزاری این کارگاه آموزشی سطح آمادگی علمی و عملی مدیران مدارس شهرستان پلدختر در زمنیه مباحث پدافند غیرعامل را ارتقا دهد.

مدیر کل پدافند غیر عامل استان لرستان با بیان اینکه پدافند غیرعامل باید در خانواده ها، اجتماع، رسانه و به ویژه در مدارس آموزش داده شود، عنوان کرد: طی 15 روز گذشته کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل در 10 شهرستان لرستان برگزار شده است.

سپهوند ادامه داد: به طور متوسط در هر شهرستان استان 100 نفر و در مجموع هزار نفر با مفاهیم و اصول پدافند غیر عامل آشنا شده اند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر