۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۲
کد خبر: ۶۶۲۴
در حاشیه نمایشگاه صنعت بومی سازی سایبری؛
در‌ نمايشگاه صنعت بومي سايبري، 50 تفاهمنامه و قرارداد به ارزش 300 ميليارد ريال بين شركت‌هاي فناور‌ و وزارت دفاع منعقد شد.
نمايشگاه صنعت بومي سايبري با شعار «حركت به سوي ساخت بومي و امن» در شركت صنايع الكترونيك ايران برگزار شد.

در اين نمايشگاه كه توانمندي‌هاي وزارت دفاع در حوزه سايبري در معرض ديد مسئولان و بازديدكنندگان قرار گرفته بود، طي مراسمي با حضور وزير دفاع از 12 محصول راهبردي حوزه سايبري رونمايي شد.

طي مدت برپايي اين نمايشگاه بيش از 300 نفر از مسئولان در حوزه سايبري، الكترونيك و ... از اين نمايشگاه بازديد كردند.

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح نيز در حاشيه بازديد از اين نمايشگاه با برشمردن اهميت پدافند سايبري در كشورمان گفت: با توجه به تهديدات دشمنان و بهره‌مندي از تجهيزات مدرن، توجه جدي به فناوري بومي و داخلي شدن محصولات سايبري از اهميت ويژه ای برخوردار است.

سردار سرتيپ پاسدار حسين دهقان با بيان اينكه ‌ وزارت دفاع از ‌توليد محصولات داخلي در تمام حوزه‌ها حمايت مي‌كند، افزود: در حال حاضر بيش از 40 شركت فناور با بيش از 100 محصول جديد بومي در حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات در حال فعاليت است.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات به همراه معاونين نيز پس از بازديد از اين نمايشگاه با ابراز خرسندي از توانمندي‌هاي وزارت دفاع به ويژه صنايع الكترونيك ايران در حوزه سايبري خواستار افزايش تعاملات با وزارت دفاع شد.

معاون امور بسيج و تبليغات دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح، رئيس سازمان بسيج مستضعفين، رئيس پليس فتاي نيروي انتظامي، اعضاي شوراي عالي ‌امنيت ملي كشور و ... نيز پس از بازديد از اين نمايشگاه بومي، با ابراز رضايت از پيشرفت كشورمان در حوزه سايبري، اين پيشرفت‌ها را عاملي در راستاي بازدارندگي دشمن دانستند.

در اين نمايشگاه 50 تفاهمنامه و قرارداد به ارزش 300 ميليارد ريال بين شركت هاي فناور و وزارت دفاع منعقد شد.

گفتني است دومين نمايشگاه بزرگ سايبري با جديدترين محصولات و توانمندي هاي متخصصان صنعت دفاعي كشورمان اسفندماه سال جاري برگزار مي‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر